deGlazenwasser stelt zicht voor...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DeGlazenwasser View Post
    Maarja, alleen vertellen dat ik Martin heet en 30 jaar ben heb je ook niet veel aan toch?!
    Me like

hoi.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

:d:d:d

Comment

Heren, ik vind het heel aardig dat jullie meedenken over de regels en anderen daarop wijzen, maar laten we deze discussie niet verder houden in een voorsteltopic. Als je vragen hebt over de regels, PM even een moddereter. Of als je een verdere discussie met elkaar wil houden, doe dat dan per PM.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Welkom!

Inderdaad goed om te zien dat je de regels daadwerkelijk hebt gelezen en er ook nog wat van lijkt onthouden te hebben, denk dat je dan bij de pak hem beet 2% zit die dat uit zichzelf doet .
          Als eigenaar van een eigen druk bezocht forum (bmw7.nl) weet ik dat ik de regels even moet lezen. Heb er zelf ook een hekel aan als ze dat niet doen. ;-)

Originally posted by Pinada View Post
          In dit geval: Ik vind de laatste zin over vragen of opmerking dubieus, omdat dat lijkt alsof je vraagt om opmerkingen over je kuur, maar soit, ga er verder geen punt van maken.
          Het was meer bedoeld over vragen over mij. En niet zo zeer over de kuur.

Al met al jongens bedankt voor dit warme onthaal. :-)

Comment

Sorry bro voor m'n gezever.
            Alsnog welkom gehete...

Comment

Originally posted by DeGlazenwasser View Post
              Het was meer bedoeld over vragen over mij. En niet zo zeer over de kuur.
              Dat was inderdaad mijn vermoeden, vandaar de 'dubieus' in plaats van een rode kaart .

Ow en er zijn hier ook meisjes/ vrouwen
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
                veel plezier op het form,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X