Hallo allemaal,
hierbij stel ik mezelf even voor.
ik ben Silah 28 jaar uit R,dam.
Ik ben op mijn 18e begonnen met fitness, maar de laatste 2 jaar
heb ik niets meer gedaan, dus ik mag weer opnieuw beginnen.
Na een lange tijd heb ik weer besloten om weer te gaan trainen ivm gezondheidsredenen en het feit dat ik te zwaar ben
Ik ben 1.90 m
weeg 117 kilo,
Vetpercentage weet ik niet. Wel weet ik dat het vet zich voornamelijk rond mijn buik concentreert.
Ik ben vanmezelf vrij fors gebouwd, waardoor men wel denkt/vraagt of dat ik train.
Mijn doelstelling is om 110 kilo droog te wegen en mezelf weer fit te voelen.
(dus droge spiermassie aanmaken en veel vet verbranden)
In het verleden heb ik weleens aminozuren en creatine gebruikt. Waarbij ik van de creatine (mono) niet merkte dat het hielp.
Ik heb nu weer 2 keer getrained en heb erg veel spierpijn.
Ik weet dat ik moet beginnen met veel cardio om vet te verbranden, maar hier heb ik nooit van gehouden. Ik ben dag 1 dus direct met borst/biceps/buik begonnen en vandaag rug/triceps buik
Wel doe ik meer op de fiets ipv met de auto
Alles kennis en tips zijn van harte welkom.
grt
Silah
hierbij stel ik mezelf even voor.
ik ben Silah 28 jaar uit R,dam.
Ik ben op mijn 18e begonnen met fitness, maar de laatste 2 jaar
heb ik niets meer gedaan, dus ik mag weer opnieuw beginnen.
Na een lange tijd heb ik weer besloten om weer te gaan trainen ivm gezondheidsredenen en het feit dat ik te zwaar ben
Ik ben 1.90 m
weeg 117 kilo,
Vetpercentage weet ik niet. Wel weet ik dat het vet zich voornamelijk rond mijn buik concentreert.
Ik ben vanmezelf vrij fors gebouwd, waardoor men wel denkt/vraagt of dat ik train.
Mijn doelstelling is om 110 kilo droog te wegen en mezelf weer fit te voelen.
(dus droge spiermassie aanmaken en veel vet verbranden)
In het verleden heb ik weleens aminozuren en creatine gebruikt. Waarbij ik van de creatine (mono) niet merkte dat het hielp.
Ik heb nu weer 2 keer getrained en heb erg veel spierpijn.
Ik weet dat ik moet beginnen met veel cardio om vet te verbranden, maar hier heb ik nooit van gehouden. Ik ben dag 1 dus direct met borst/biceps/buik begonnen en vandaag rug/triceps buik
Wel doe ik meer op de fiets ipv met de auto
Alles kennis en tips zijn van harte welkom.
grt
Silah
Comment