Hey iedereen!
Ik zal mij even voorstellen:
Ik ben Jan 28 jaar jong en ik woon in de buurt van Groningen. Ik ben sinds December 2009 begonnen met Fitness. Na mijn start moest ik mijn weg een beetje vinden aangezien ik wel een doel moet hebben met alles wat ik doe. Alleen doeloos aan de gewichten hangen en een beetje cardio dat deed het niet voor mij.
Na veel op internet gelezen te hebben ook o.a. op dit forum ben ik verslaafd geraakt aan trainen en heb ik veel geleerd over voeding (en uiteraard leer ik nog continue bij). Door veel op dit forum te lezen heb ik een voedingsschema (waar denk ik ook nog wel het e.e.a. aan verbeterd kan worden) samengesteld waar ik mij strikt aan hou en ben ik begonnen met trainingsschema's te maken.
Mijn stats: 190 m / 97 kg / vet 17%
Ik train op di - do - vr - zo mijn schema is als volgt:
Dinsdag: Schouders en triceps / 45 min cardio
Donderdag: Borst en biceps
Vrijdag: Benen, buik en triceps / 45 min cardio
Zondag: Rug en biceps / 45 min cardio
Mijn voedingsschema is:
07:00 uur 3 bruine boterhammen met jam / kaas 30 + en pate / 2 gekookte of gebakken eieren
10:00 uur 1 bruine boterham met pate / stuk ontbijtboek / whey shake
12:30 uur 4 bruine boterhammen met pate / jam / kaas 30+ / kop soep
15:00 uur stuk ontbijtkoek / whey shake
16:30 uur banaan / whey shake / creatine
17:00 uur training
19:00 uur Muesli reep / whey shake
20:00 uur wat de pot schaft / magere yoghurt met cruesli
22:00 uur 250 ml magere kwark
Totale kcal +/- 2900
Mijn onderhoud ligt op 3300 kcal maar aangezien ik nog wat droger wil worden (zoals velen) blijf ik hier 400 kcal onder.
Ik ben zeer tevreden met mijn vooruitgang, vandaag heb ik voor het eerst 5x 100 kg gedrukt (ik was zeer trots).
Nou een heel verhaal mochten jullie nog vragen hebben, ik heb niet veel geheimen.
Groeten,
Jan
Ik zal mij even voorstellen:
Ik ben Jan 28 jaar jong en ik woon in de buurt van Groningen. Ik ben sinds December 2009 begonnen met Fitness. Na mijn start moest ik mijn weg een beetje vinden aangezien ik wel een doel moet hebben met alles wat ik doe. Alleen doeloos aan de gewichten hangen en een beetje cardio dat deed het niet voor mij.
Na veel op internet gelezen te hebben ook o.a. op dit forum ben ik verslaafd geraakt aan trainen en heb ik veel geleerd over voeding (en uiteraard leer ik nog continue bij). Door veel op dit forum te lezen heb ik een voedingsschema (waar denk ik ook nog wel het e.e.a. aan verbeterd kan worden) samengesteld waar ik mij strikt aan hou en ben ik begonnen met trainingsschema's te maken.
Mijn stats: 190 m / 97 kg / vet 17%
Ik train op di - do - vr - zo mijn schema is als volgt:
Dinsdag: Schouders en triceps / 45 min cardio
Donderdag: Borst en biceps
Vrijdag: Benen, buik en triceps / 45 min cardio
Zondag: Rug en biceps / 45 min cardio
Mijn voedingsschema is:
07:00 uur 3 bruine boterhammen met jam / kaas 30 + en pate / 2 gekookte of gebakken eieren
10:00 uur 1 bruine boterham met pate / stuk ontbijtboek / whey shake
12:30 uur 4 bruine boterhammen met pate / jam / kaas 30+ / kop soep
15:00 uur stuk ontbijtkoek / whey shake
16:30 uur banaan / whey shake / creatine
17:00 uur training
19:00 uur Muesli reep / whey shake
20:00 uur wat de pot schaft / magere yoghurt met cruesli
22:00 uur 250 ml magere kwark
Totale kcal +/- 2900
Mijn onderhoud ligt op 3300 kcal maar aangezien ik nog wat droger wil worden (zoals velen) blijf ik hier 400 kcal onder.
Ik ben zeer tevreden met mijn vooruitgang, vandaag heb ik voor het eerst 5x 100 kg gedrukt (ik was zeer trots).
Nou een heel verhaal mochten jullie nog vragen hebben, ik heb niet veel geheimen.
Groeten,
Jan
Comment