Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Dag iedereen,
    Ik ben dus Gysa, ben 16 jaar oud(nog altijd student dus), 1.75m lang en doe aan voetbal(in het seizoen 5 keer trainen(3 gewone trainingen+1 training met conditionele prikkel+1 recuperatie training) +1 wedstrijd) en hoogstwaarschijnlijk binnenkort ook aan KT.

Ik heb eigenlijk zo goed als geen ervaring binnen deze wereld alhoewel ik toch al redelijk wat kennis heb door niet weinig te lezen.
    Wat ik wel al heb gedaan/doe van 'KT' is 1-2 jaar geleden soms eens push-ups en DB curls gedaan zonder een echt doel te hebben behalve gespierder worden..(dit alles was voor ik begon met te lezen op op fitness sites te gaan),
    +Als het voetbalseizoen bezig is 1x per week 40 min KT in de fitness van de club.

Binnenkort zal ik waarschijnlijk ook al eens foto's posten om dan te vergelijken na een paar maanden+ om jullie meningen te horen +tips, hints, complimenten(als dat al mogelijk is).. Ik zou het erg waarderen!

Groeten,,
    Gysa

Welkom
    en wat zal jij een hoop moeten eten met al dat gesport van je
    DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Originally posted by EKdude View Post
      Welkom
      en wat zal jij een hoop moeten eten met al dat gesport van je
      Hah ja kweetniet, maar ksta echt niet mager, geloof me.
      EDIT::: btw 65kg

Comment

Welkom!
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom en veel plezier op het forum
          Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Hey welkom!!
            You think BIG
            You get BIG

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ook welkom

Comment

Welkom, hoe ziet je voeding eruit?

En je speelt zeker best hoog, 5x trainen in de week vind ik best veel.

Comment

Hai welkom (ben zelf ook net nieuw hier)

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                      Welkom, hoe ziet je voeding eruit?

En je speelt zeker best hoog, 5x trainen in de week vind ik best veel.
                      Voeding.. eerlijk? hou ik nooit rekening mee, als ik goesting heb in chips, koekjes, etc. dan eet ik dat meestal . Ik eet ook soms 2x per week frieten( altijd wel zeker 1x, de vrijdag)+ ik drink ook nogal vaak cola,, Met andere woorden, dit alles moet drastisch veranderen(maar kweet niet zo goed hoe te beginnen met he topstellen van voedingsschema), haha, alhoewel ik helemaal niet dik ben en normaal en gemiddeld vetpercentage heb vergeleken met mijn ploegmaten.. Ondertussen ben ik nu toch al 2 weken een beetje er op aan het letten en meer water en minder cola aan het drinken, en minder chips enzo je weet wel.
                      En idd, ik speel in Zulte Waregem.
                      Gr

Comment

Welkom!
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom gehete...

Comment

welkom,
                              veel plezier op het form,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X