Hallo, even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo, even voorstellen

Hey,

Ik ben Richard, nieuw op dit forum en nieuw op gebied van fitness. Ik heb sinds 2 weken een krachtstation gekocht, en ben er mischien iets te enthousiast mee bezig. Het werkt zeer verslavend volgens mij, en denk als ik vanalles lees dat ik onvoldoende rust pak.

Ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik train iedere dag als ik terug kom van het werk een uur, en een uur voordat ik naar bed ga. In het weekend zo min mogelijk, ook omdat ik andere dingen te doen heb. Nou ja het krachtstation staat op mijn kamer, dus ben snel geneigd om er toch even op te springen.

Vindt t gewoon een goed gevoel als mijn spieren opgezwollen zijn en maximaal alles geven. Ik ben harstikke mager, en wil graag wat meer massa kweken. Had gelezen door massa te kunnen kweken, weinig herhalingen te maken met wat zwaardere gewichten.

Ik begin met 20 herhalingen een aantal oefeningen (10 KG)
    Hierna 15 herhalingen (20 KG)
    Hierna 10 herhalingen (30 KG)
    Hierna 5 herhalingen (40 KG)
    Als laatste doe ik nog wat gewichten wegdrukken (50 KG) en dat doe ik een keer of 10.

Is dit te zwaar om te beginnen? Ik weet dat het mischien verstandig is om rustig aan te beginnen, maar wil al snel te veel. Probeer het allemaal wel op een rustig tempo, omdat ik niks wil over belasten. Toch zie ik zelf al snel resultaat en breed zal ik niet worden, maar zit toch wel strakker in mijn vel!!

Groetjes van Richard

Welkom!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom !
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom

Comment

Welkom! Je traint dus iedere dag twee uur? Met uitzondering van het weekend dan. Dat is inderdaad te weinig rust als je het mij vraagt. Je groeit in rust, niet tijdens het trainen. Daarnaast speelt voeding een minstens net zo grote rol als je training dus kijk daar vooral ook eens naar.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

welkom

Comment

welkom

Comment

welkom!
                    CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Welgekomen
                      > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                      BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

welkom!

Comment

Anders bump jij even wat voorsteltopics.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
                            veel plezier op het form,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X