Voor de 2x voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ rob: Ik weet dat het zo niet werkt, maar ik dacht dat te kunnen afleiden uit je post. Probleem is echter toch niet aan de orde, want percentage van de ts klopt niet.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

welkom, welkom

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
        Welkom. Denk dat je gewoon op een foute manier je vet% hebt berekend want je hebt een bmi van 20
        Vetpercentage en BMI hebben nou niet direct met elkaar te maken, BMI-berekening doet alleen wat met gewicht, niets met waar dat gewicht uit bestaat. Iemand die 1.80 lang is, met een gewicht van 80 kg met een vetpercentage van 5 heeft eenzelfde BMI als iemand van 1.80 lang, 80 kg en vetpercentage van 30.

Los van de vraag of het vetpercentage dat TS vermeldt klopt.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom, wetende dat 4.4% heel weinig is ben ik toch wel een beetje jaloers

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Welkom

Comment

hehe, dat is idd vrij sick je bf.

ben benieuwd naar de foto's moet ik zeggen.

edit: wat is je lengte trouwens?
                I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

haha verheug je er niet al teveel op... 4,4 en zo rondkijkend... dat ken echt niet! Ding klopt van geen kant. Ik ga eens op zoek naar een betrouwbare manier van meten. Ben overigens 1.85... klopt mijn bmi ook nog eens niet. 22 ipv 20. Hopelijk mijn bf ook iets hoger dan gemeten!

Comment

Succes, en wederom welkom.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vetpercentage nu goed laten meten... 4,4... in your dreams! Zit dus op 9,8%... daar kan nog wel wat vanaf nadat ik klaar ben met bulken Nu 78 en op naar 80..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X