ook ik ga me ff voorstelle:P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ook ik ga me ff voorstelle:P

hoi allemaal,

ik ben 17 jaar, weeg nu ongeveer 61 kg, en ben ongeveer 183cm lang.. (dun dusXD)

uhm.. ik studeer.. enneh.. ik fitness nu een maandje of 4

verder weet ik niet echt wat neer te zette dus dit was het haha:P

ow ja.. en mn vetpercentag (toen ik begon, dus zal weinig veranderd zijn) over mijn bovenlichaam was 4.4 procent ofzo:P

Comment

Welkom
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

thanks

ben al regelmatig op deze site aan het kijken (ook voor tips enz).. dus d8: k registreer ook maar ff:P

Comment

Welkom

Comment

welkom vraag me af hoe je eruit ziet als ik 6 % ben en zooot mager ben, wat ben jij dan met 4 procent.. succes met te bulken man

even edit: ik was vroeger net zoals jy, ben 1.83 en woog zelfs wat minder dan jy, iets van een 59-60 kg.. ondertussen al 10 kg droge massa winst
            Last edited by gleke; 20-05-2010, 16:14.
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

je hebt gelijk:P

ik ben ook heel mager.. wil daar ook graag wat aan doen=D

ben btw in een maand of 7 al 3 kilo aangekome

k fitness nu 2x per week.. (ongeveer anderhalf tot 2 uur per x) .. waarvan 1 uur krachttraining (heb ergens geleze dat het het beste is dit maar 1 uur per x te doen), daarnaast nog wat buikoefeninge etc, en wat cardio

(nu ga ik gigantisch veel reacties kryge met: weer een jonge die snel een beachboy wil wordeXD.. maa mn bene train ik nie in de sportschool.. doe dat dmv fietse/lope etc.. heb ook jaren voetballe gdaan en sinds kort mee gestopt )

Comment