Zoals het hoort!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoals het hoort!

Ik ben al lid van bodynet vanaf maart 2010 omdat het toch lekker is om ervaringen te lezen bij training en voedings adviezen. Ik kom altijd op bodynet uit dus logisch om dan gelijk lid te worden!

Net zoals ik iedereen zie doen beschrijf ik hieronder mijn bouw, sportverleden en doelen:

23 jaar oud
    lengte 190 cm
    gewicht 92.5 kg

Bankdrukken 80 kg (zonder hulp)
    de rest moet ik nog even gaan noteren

Ik sport al m'n hele leven; voetbal, tennis, basketbal, wedstrijdzwemmen.
    Toen gelukkig de vecht en krachtsport ontdekt toen ik 18 was.

Ik boks nu al 5 jaar lang 2 a 3 keer per week en daarbij heb ik een beetje lafjes krachttraining gedaan.

Sinds een maand heb ik besloten om 2 keer per week te blijven boksen voor de conditie en vetverbranding (boksen is in mijn ogen de beste cardio oefening die er bestaat haha) maar daarnaast wil ik flink aan de ijzers in de sporstschool.

ik train nu sinds 4 weken dus 3 a 4 keer per week in de sportschool en 2 keer per week boksen. Ik ben vrij lang maar wel breed gebouwd met een gezonde laag vet daarover heen en mijn doel is om dat allemaal nog wat breder en uiteindelijk droog te trainen.Zoals ik al heb gelezen is het verstandig om eerst een flinke tijd 'natuurlijk' te trainen met een goed voedingsschema. Over een tijd wil ik dus wat heftiger gaan trainen.

Ik let al jaren op de ontwikkelingen wat betreft supplementen dus tegen de tijd dat ik echt overtuigd ben van de ingredienten en werking van een bepaald supplement dat mij een extra boost kan geven tijdens het trainen en/of een supplement dat mij nog veel breder kan maken zal ik jullie allemaal weer eens om 'goedkeuring' vragen! haha (voorlopig lekker even op eigen kracht)

voor nu, ik ben hier dagelijks te vinden en ik houd 'geinteresseerden' op de hoogte van mijn ontwikkelingen.

Maran

Welkom !
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

welkom
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Thanks!

Jou zie ik vaak voorbij komen haha!
        kan ik mijn bericht eigenlijk nog aanpassen nadat hij gepost is?

naja volgende keer let ik wel beter op
        ik wilde er nog van maken bij bankdrukken: 80 kilo maar dan wel 8,6,4 herhalingen.
        dus 1 keer 90 misschien?

cheers!

Comment

Originally posted by Moron View Post
          Yup, t/m 5 minuten na je post. Daarna kunnen alleen mods/admins deze nog veranderen.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Moron View Post
            Thanks!

Jou zie ik vaak voorbij komen haha!

naja volgende keer let ik wel beter op
            ik wilde er nog van maken bij bankdrukken: 80 kilo maar dan wel 8,6,4 herhalingen.
            dus 1 keer 90 misschien?

cheers!
            Predicting One-rep Max
            kun je berekenen.. is natuurlijk niet helemaal correct, hangt ook af van jouw motivatie, opwarming enzo...

Comment

Originally posted by gleke View Post
              Predicting One-rep Max
              kun je berekenen.. is natuurlijk niet helemaal correct, hangt ook af van jouw motivatie, opwarming enzo...
              Daar klopt helemaal niks van.
              Als ik dat invul komt mijn max rep op 107 kg......weining kans
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Predicting One-rep Max
                Vandaag 3x 120kg gedaan....dan zou mijn max 127 zijn? MMM

Anyway welkom hier en veel succes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Welkom
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom!
                    Mind is everything.

Comment

welkom,
                      veel plezier op het form,

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                          Daar klopt helemaal niks van.
                          Als ik dat invul komt mijn max rep op 107 kg......weining kans
                          het is dan ook maar theoretische berekening he
                          hangt veel af van je motivatie en hoeveel rust je had enzo..
                          als je echt je max wilt meten moet je het gewoon zelf uitproberen

Comment

het is dan ook maar theoretische berekening he
                            hangt veel af van je motivatie en hoeveel rust je had enzo..
                            als je echt je max wilt meten moet je het gewoon zelf uitproberen
                            Lijkt me dat er weinig van je motivatie af hangt, tenzij je in de gym komt met het idee om als een pussy te trainen en niet tot gaatje te gaan. Calculator is nog redelijk accuraat, al zal het verschillen vooral aan de hand van wat je gewend bent te trainen. Train je vaak low rep dan zal er meer verschil zitten in je 3-1RM's en zul je hoger uit komen in dagelijks leven, ben je gewend met 10tjes te werken dan zal de calculator redelijk in de buurt zitten. Sommige oefeningen weet ik precies hoeveel reps ik kan met welk gewicht en ik zie dat alles boven 5 reps klopt nagenoeg precies klopt, terwijl alles wat werkt met triples of doubles te laag uit valt in mijn geval. Oefening in kwestie train ik altijd in de 3-7 rep range.

Overigens is een redelijk regel voor je bench als je minder dan 100kg benched; elke 10kg verhoging, verlies je rond de 4 reps. 8x80 staat vaak gelijk aan 4x90 wat weer eventueel gelijk staat aan een single met 100kg. Is niet in alle gevallen zo (wederom trainings afhankelijk, als je nooit boven de 90 pressed lukt die 100 je ook niet) maar vind dat vaak een 'accuratere' manier van berekenen.

Wel grappig dat je alleen je BP er neer zet overigens
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Welkom en veel plezier op het forum
                              Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X