hallo, even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo, even voorstellen

Hallo

Ben 26 jaar, heb vroeger wel eens getraind maar nooit echt serieus, nu wil ik dan beetje "serieus" gaan trainen. Mijn doel is eigenlijk dat mijn spieren wel wat meer volume krijgen maar ook om droger te staan. Ik weet door op dit forum te lezen en andere dat ze zeggen dat dit onmogelijk is of heel traag gaat, maar mijn doel is niet echt om super gespierd te worden maar meer een beach look Ben ondertussen 5 maanden bezig. 1ste maand heb ik full body schema gedaan omdat de fitness coach mij dit heeft aangeraden. Na een maand mocht ik min of meer doen wat ik wou.

Dan heb ik ongeveer een 2-3 tal maand split schema gedaan.

Borst-triceps 1ste dag

3de dag rug-biceps

5de dag benen-schouders.

Tussen deze dagen heb ik rustdagen genomen, het is te zeggen, op die dagen heb ik buikspier oefeningen gedaan en lichte cardio in de vorm van fietsen of crosstrainer afwisselend.

Dit schema was heel goed maar ik ging blijkbaar niet meer zo goed vooruit qua spieren. Dus heb ik een nieuw schema gevraagd. Dit schema ben ik nu iets meer dan een maand aan het volgen en ik moet zeggen, het is een super schema, hij lijkt misschien voor vele een raar schema maar ik ga hier echt goed op vooruit.

Ik zal het hier niet posten aangezien dit een verkeerde plaats op het forum is.
    Ben nu ook meer op mijn voeding aan het letten, maar dit lukt nog niet zo goed, hopelijk kunnen jullie me hier wat mee helpen. Heb al enorm veel threads van andere mensen gelezen ivm voeding maar ik kom er niet echt uit. Heb al wel een basis schema dat ik ook zal posten, hopelijk kunnen jullie me dan verder helpen!

groetjes en hopelijk is het niet te veel om te lezen
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Welkom !
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

welkom
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Welkom!

Interessant om te lezen en nooit te veel.

Ben benieuwd naar je schema! Al gepost?
        MAX 1 REP: BP: 90 / LP: 170 / LPD: 90

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bedankt iedereen!

Gyoen, mijn schema staat er nu op.

Ik vind het persoonlijk een heel intensief schema, maar het werkt goed en ik vind het gewoon lekker om te doen. Je bent wel wat langer dan normaal bezig ( +- 1.5 uur). Maar ja, je moet er wat voorover hebben
            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Welkom!
              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X