Hallo allemaal!
ik ben robbie, Ben 16jaar en heb me sinds gisteren ingeschreven
bij de sportschool, Train met een collega mee die al 8jaar ervaring heeft.
Dus die laat mij zien van hoe en wat.. dus het trainen word geen probleem!
ik heb er enorm veel zin in! al helemaal nadat ik wat topics gelezen heb!
Gisteren voor het eerst gebankdrukt, 12x 40 (ging veelste makkelijk!) 10x 60, 8x80 (werd moeilijk) 6x 90 (met wat hulp)
Voor de eerste keer was dit heel goed volgens mijn collega.
& heb nog 3 andere borst + 4 andere rug oefeningen gedaan, maar weet niet hoe die heten enzo ;p komt later nog wel!
Mijn stats zijn : 16jr, 74kg , 16,8% bf
Kheb keiharde benen, zit al sinds me 6e jaar op voetbal en speel momenteel bij omniworld c1. zit niet op school (reden is omdat ik al een contract van een eredivisie club heb liggen die me graag willen hebben!) , werk savonds en doe vooral fysiek werk. heb mijn Vmbo-diploma dus opleiding heb ik ook.
Ik post later nog wat foto's voor wat advies van jullie!
Nouja, dat was het dan....
Lattuuuuuur!
ik ben robbie, Ben 16jaar en heb me sinds gisteren ingeschreven
bij de sportschool, Train met een collega mee die al 8jaar ervaring heeft.
Dus die laat mij zien van hoe en wat.. dus het trainen word geen probleem!
ik heb er enorm veel zin in! al helemaal nadat ik wat topics gelezen heb!
Gisteren voor het eerst gebankdrukt, 12x 40 (ging veelste makkelijk!) 10x 60, 8x80 (werd moeilijk) 6x 90 (met wat hulp)
Voor de eerste keer was dit heel goed volgens mijn collega.
& heb nog 3 andere borst + 4 andere rug oefeningen gedaan, maar weet niet hoe die heten enzo ;p komt later nog wel!
Mijn stats zijn : 16jr, 74kg , 16,8% bf
Kheb keiharde benen, zit al sinds me 6e jaar op voetbal en speel momenteel bij omniworld c1. zit niet op school (reden is omdat ik al een contract van een eredivisie club heb liggen die me graag willen hebben!) , werk savonds en doe vooral fysiek werk. heb mijn Vmbo-diploma dus opleiding heb ik ook.
Ik post later nog wat foto's voor wat advies van jullie!
Nouja, dat was het dan....
Lattuuuuuur!
Comment