Ook nieuw :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook nieuw :)

Hallo,

ik ben wybo, 35 jaar en ben sinds een maand of 2 lid van een sportschool. Mijn conditie was volslagen naar het 0punt gezakt door mijn gezondheid. (vanwege gehoorproblemen chronisch moe en zelfs arbeidsongeschikt.) Veel dingen geprobeerd om er uit te komen, niks lukte. Nu lid van een sportschool die ook een sauna, zwembad en stoombad heeft wat me voldoende motiveerde om er heen te gaan.
    Het doel was eigenlijk gewoon een beetje in beweging blijven en niet verder achteruit te gaan. Maar wat schetste mijn verbazing... ondanks dat ik in het verleden maar niet vooruit kwam als ik zoiets probeerde schiet mijn conditie en dergelijke de lucht in. Gisteren en eergisteren 2 uur gewichten en ook nog eens anderhalf uur cardio zonder enig probleem. (Toen ik 2 maand terug begon was een half uur cardio en een half uur fitness al echt de absolute max waar ik 2 dagen van moest bijkomen bijna.)

Na wat hier gelezen te hebben wel maar besloten om het iets rustiger aan te gaan doen Hoe precies weet ik nog niet, zal hier eens wat schema's bekijken en wat besluiten. Ik heb niet het idee dat ik teveel forceer (qua gewichten doe ik alleen wat prettig aanvoelt). Maar zal mijn lichaam dus iets meer rust geven.

Ik heb in elk geval het idee dat ik een middel gevonden heb wat me uit de huidige situatie kan halen en uiteindelijk weer arbeidsgeschikt kan maken

welkom,
    zoals je hier al gelezen hebt is het nogal wat om 3 en een half uur te sporten.
    zelf zit ik max aan de 70min.

maar met een paar aanpassingen gaat het helemaal goed komen denk ik zo.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Yup, ik heb dat gewichtenschema ook maar samengesteld op apparaten die me wel aardig leken en waarvan ik met mijn lekenverstand wel dacht dat ik daarmee de boel wel redelijk zou verdelen over de verschillende spieren.

(zoals je kan zien, nergens echt zware gewichten of zo, lekker rustig laag beginnen dacht ik )

Morgen maar eens alles langslopen of het echt een beetje redelijk fullbody is of dat er dingen bij of af moeten/kunnen Ik heb gelezen dat 'vrije' oefeningen beter zijn, maar dat komt later wel... nu wil ik ook vooral 'leuk' om de motivatie echt goed te houden.

Comment

welkom

Comment

Welkom, het schema is veel te klein om te lezen.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

je kan er op klikken voor een grotere, als ik de grote plaats dan verkloot ik de layout vrees ik

Comment

Welkom..

Comment

welkom en succes ermee

Comment

Welkom !
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

welkom!
                    (als je op de afbeelding klikt wordt die 1mm groter dus kan je het nog steeds niet lezen)
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

hmm...

hopelijk gaat het zo wel goed dan...

/edit: ah de site maakt hem zelf wat kleiner

Comment

welkom
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

wat is je doel? man of vrouw? gewicht, lengte bf%?
                          zoveel reps, train je voor spierconditie? schema ontbreekt zoveel spiergroepen en andere zijn dan weer te weinig (benen). Ik zou u het fullbody schema aanraden van het forum aangezien je net begonnen bent.
                          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

welkom,
                            veel plezier op het form,

Comment

Zoals ik al zei ben ik een totale beginner (man overigens). Mijn doel is vooral conditie opbouwen en sterker worden. Ik weeg 80 kilo, en ben 1m83 wat mijn vetpercentage is weet ik niet en maak ik me ook niet echt druk om. 2 maand geleden had ik vaak amper genoeg energie om de normale dingen in huis te doen, laat staan daar buiten. Mijn voornaamste doel is uit de wajong te komen.

Naar het FB schema ga ik zeker kijken. Overigens worden de benen natuurlijk voor een deel gecoverd door de cardioapparaten lijkt me (?)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X