even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hallo,
    Na te lang zijn gestopt en ik de zwaartekracht begon te voelen heb ik 4 maanden geleden weer de ijzers gepakt.... en ik moet zeggen : Waarom nu pas !! dit voelt weer heerlijk.

Ik ben 39 ,weeg 92kg en ben 1.83mtr. en mijn missie is om op de 85kg te komen ( dus eigenlijk '' zonder zwoerd!)

Tevens ga ik dit keer wel meer op mijn voeding letten ,want dat heb ik in het verleden niets zo goed gedaan .. te weinig kh en eiwitten enzv

Zo..... nu mag ik wel een reactie plaatsen (zie topic Lijnzaad, en oja sorry voor het grote bestand jongens)

groetjes M

welcome!

Comment

welkom,
      veel plezier op het form,

Comment

Nieuw op deze site

Hallo iedereen ,
        Ik ben Niels 20 jaar 1m89.5 en weeg 110 kg ik fitniss regelmatig 2 keer per week en zou zeer graag willen afvallen en ook massa , spieren bij krijgen .Wil zeker 20 kilo kwijt zijn want weeg teveel . Kunnen jullie me helpen een schema te maken voor 3 x per week en misschiens ook voor mijn voeding ? want ik ben hopenloos ga al naar dietiste maar helpt niets ben net terug van vakantie en ben weer 2 kg zwaarder.
        Alvast bedankt voor jullie hulp

Laat de reacties maar komen

Comment

Welkom !

Originally posted by fielover View Post
          Hallo iedereen ,
          Ik ben Niels 20 jaar 1m89.5 en weeg 110 kg ik fitniss regelmatig 2 keer per week en zou zeer graag willen afvallen en ook massa , spieren bij krijgen .Wil zeker 20 kilo kwijt zijn want weeg teveel . Kunnen jullie me helpen een schema te maken voor 3 x per week en misschiens ook voor mijn voeding ? want ik ben hopenloos ga al naar dietiste maar helpt niets ben net terug van vakantie en ben weer 2 kg zwaarder.
          Alvast bedankt voor jullie hulp

Laat de reacties maar komen
          Misschien moet je even je eigen topic aanmaken.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

en hoe maak je dat hier aan ?

grtz

Comment

pagina terug nieuwe discussie..

Comment

staat er bij en laat nu de reacties maar komen

Comment

Welkom Mauritsio
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X