Nieuweling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuweling

Hallo allemaal.
    Ik ben Alex en kwam via bodybuilding.pagina.nl aan deze url. Ik train nu zo'n 4 jaar en gemiddeld vier keer in de week. Ik ben 1m85 en 85 kilo. Ik wil groter worden en denk aan een kuurtje van sustanon en deca......  + dbol (maar dbol heb ik nog).
    Groet, Alex

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Alex23 @ Mrt. 22 2004,23:50)]
    welkom alex

Comment

welkom
      I live to end the game

Comment

welkom!
        Roken is ongezond! (((-)------(-)))
                                        \\ ('&#39 //
        \ /
                                            | |
                                         _// \\_

Comment

welkom ,en laat die deca effe weg ,voor dat geld koop je je 20 hamburgers,en je dankt zeker nu waroom zegt die pias dat nou,deca is niet echt een middel om mee te beginen,bespaar dat geld effe

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 23 2004,01:36)]welkom ,en laat die deca effe weg ,voor dat geld koop je je 20 hamburgers,en je dankt zeker nu waroom zegt die pias dat nou,deca is niet echt een middel om mee te beginen,bespaar dat geld effe
            we kunnen het niet altijd met elkaar eens zijn want ik vind deca wel mooi in een begin kuur passen als je maar rekening houd met het feit dat deca tot anderhalf jaar te traceren is in je bloed en dat deca pas na 5 weken aanslaat dus moet het minimaal 10 weken gebruiken.

by the way;welkom,alex!

greetz

Comment

Welkom Alex

grtz
              stil growing

Comment

Welkom Alex!

Post je trainingsschema eens.
                Heb je al eerder gekuurd?

Verder zou deca en sust een prima eerste/tweede/derde kuur kunnen zijn. Dbol kan er ook bij, maar als het je eerste keer is zou ik het dan bij sust en dbol houden.

Heb je hier zelf al ideeën over?

Comment

Ik train eigenlijk alleen mijn bovenlichaam. Ik heb nl. 10 jaar gevoetbald en 4 jaar gewielrend dus mijn benen zijn genoeg ontwikkeld. Ik verdeel de rest van mijn spiergroepen over 2 dagen en herhaal dat de volgende 2 dagen.

Vorig jaar heb ik een kuurtje gedaan met alleen deca en sustanon, ik heb toen gedurende 6 weken deca 250mg en sustanon 250 ml gebruikt. Heb er nauwelijks resultaat mee behaald, zo'n 1,5 kg. Ben nu van plan om dbol er bij te doen.

Ik lees steeds meer dat veel van de deca's fake zijn dus misschien moet ik toch iets anders overwegen. Ik hoop op reacties.

Comment

Alleen je bovenlichaam trainen ook al heb je vroeger gevoetbald en met de fiets gereden is niet slim, tijdens de training van benen wordt er door uw lichaam meer testosteron aangemaakt waardoor de rest van het lichaam ook nut van heeft en zal het bovenlichaam beter groeien.

Ik heb ook 10-11 jaar gevoetbald en 10 jaar mauy thai gedaan dus mijn benen zijn ook mijn sterkste punt maar toch blijf ik deze elke week trainen.

grtz
                    stil growing

Comment

Welkom

Comment

arie dat klopt, maar deca om te beginen en zeker in begin moet je wel iets hooger nemen dan testo ,anders heb je niet echt dat fijn resultaat ,wat jij en ik en de rest zeggen in de eerste kuur moet je zo veel mogelijk uit te hallen kilos bedoel ik ,dus ik denk en ik weet van me zelf met testo boek je het meeste resultaat en het is nog goed koper,wij weten dat deca en lang duurig middel is maar dat echt knaal middel is dat weet ik nog niet zo ,maar dat is mij mening

Comment

deca met testo altijd garant voor massa. zeker icm dboll.

na 6 wkn 1,5kg?? dan eet je zeker niet, want zelfs als je fake hebt, kom je nog wel meer aan. of je hebt echt meuk gehad.
                          zoals al gezegd: met deca 10 wkn kuren, 6 is te kort.

maarre... dit wordt verkeerde discussie. ditis welkomst forum. vragen over kuren kan je stellen in de sectie anabolen.

welkom.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Welkom hier.

Zullen hier niet verder over je kuur praten, past niet helemaal zoals Bruce al aangeeft.
                            Ik hoop echter wel dat je gaat beginnen met je trainings- en voedingsschema te plaatsen / te veranderen, daar valt nog meer dan genoeg aan te verbeteren lijkt me zo...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X