nou, waar zal ik beginnen;
wat gegevens dan maar:
vrouw 21jaar, 60,5 kg op nuchtere maag, 170 cm long,
en morgen weet ik mn vetpercentage!
Ik heb berekend dat ik dan ongeveer 1400kcal voor onderhoud per dag nodig heb,
en dan nog extra voor het sporten erbij..
- 2x in de week trainen voor voetbal, zaterdags dus een wedstrijd,
- 2-3x in de week doe ik aan hardlopen, om mijn conditie beetje omhoog te krijgen. (maar wat voor soort hardlopen ik moet doen doen ben ik nog niet helemaal achter)
- dan zwem ik ook nog wel eens 1km schoolslag. ligt eraan hoeveel tijd ik vrij heb
- verder wil ik ook proberen om af en toe eens een stuk te fietsen of skeeleren.
- en vanaf morgen ga ik krachttraining erbij doen, vandaar dat ik morgen ook mijn vetpercentage zal weten. Hoevaak ik dit moet/ga doen weet ik nog niet.
Morgen ook even informeren wat ik het beste welke dag kan doen, kwa afwisseling van cardio en kracht tussen het voetballen door.
Ik heb me vandaag maar eens aangemeld hier!
misschien dat er nog meer meisjes /dames zijn die hier nuttige informatie hebben gevonden..
Dat is althans mijn instelling! Wil namelijk graag mn 'vetjes' omzetten in spieren.
Maar echt veel verstand van het toepassen van goede voeding heb ik (nog) niet.
Ook het uitrekenen van de KH, eiwitten en vetten in goede verhouding vind ik best lastig!
Misschien dat er wel een 1 of ander programma voor is, dont know.
(kom er als leek maar eens achter wat wel en niet goed is, ik ga dus maar veel forum berichten lezen!)
En daarbij was ik wel benieuwd naar hoe het er hier op zo'n forum eigenlijk aan toe gaat!
Ben ik nog wat vergeten?..
wat gegevens dan maar:
vrouw 21jaar, 60,5 kg op nuchtere maag, 170 cm long,
en morgen weet ik mn vetpercentage!
Ik heb berekend dat ik dan ongeveer 1400kcal voor onderhoud per dag nodig heb,
en dan nog extra voor het sporten erbij..
- 2x in de week trainen voor voetbal, zaterdags dus een wedstrijd,
- 2-3x in de week doe ik aan hardlopen, om mijn conditie beetje omhoog te krijgen. (maar wat voor soort hardlopen ik moet doen doen ben ik nog niet helemaal achter)
- dan zwem ik ook nog wel eens 1km schoolslag. ligt eraan hoeveel tijd ik vrij heb
- verder wil ik ook proberen om af en toe eens een stuk te fietsen of skeeleren.
- en vanaf morgen ga ik krachttraining erbij doen, vandaar dat ik morgen ook mijn vetpercentage zal weten. Hoevaak ik dit moet/ga doen weet ik nog niet.
Morgen ook even informeren wat ik het beste welke dag kan doen, kwa afwisseling van cardio en kracht tussen het voetballen door.
Ik heb me vandaag maar eens aangemeld hier!
misschien dat er nog meer meisjes /dames zijn die hier nuttige informatie hebben gevonden..
Dat is althans mijn instelling! Wil namelijk graag mn 'vetjes' omzetten in spieren.
Maar echt veel verstand van het toepassen van goede voeding heb ik (nog) niet.
Ook het uitrekenen van de KH, eiwitten en vetten in goede verhouding vind ik best lastig!
Misschien dat er wel een 1 of ander programma voor is, dont know.
(kom er als leek maar eens achter wat wel en niet goed is, ik ga dus maar veel forum berichten lezen!)
En daarbij was ik wel benieuwd naar hoe het er hier op zo'n forum eigenlijk aan toe gaat!
Ben ik nog wat vergeten?..
Comment