Hoiiii! ;)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoiiii! ;)

Hallo!

Ik ben Mike uit Breda.. Maar dat had je al kunnen raden.
    Ik ben 1.70m lang en weeg nu op dit moment 63kg.

Voor de afgelopen zomer woog ik 71kg. Ik kwam van de 57kg af dus dat vond ik wel beter! Na een driekwart jaar lekker trainen brak de zomer aan en aangezien de sportschool geen airco had, vond ik het best vervelend uit te houden daar binnen, haha. Dus toen was ik weer +- 10kg afgevallen en ben ik nu weer bezig met een inhaalslag. Één ding is zeker, nu wil ik blijven groeien en nooit meer terug vallen.

Ben hier op het forum om kennis op te doen qua lichaam en oefeningen/schema's. Ik ben zelf allergisch voor zuivel en whey/eiwit doet niet echt wonderen voor mijn huid, zodoende dat ik vele voedingsschema's niet kan volgen en daar hoop ik ook nog wat kennis op mee te pikken.

Dus bij deze.. Hoi! Haha.

Welkom.
    Er zijn tal van andere eiwitrijke producten dus zal je zelf wat moeten uitzoeken wat je in je schema kan voegen en wat niet.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

welkom
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Thanks!! Er is in ieder geval genoeg nuttigs te vinden/leren!

Mijn huid is super gevoelig voor acne, zeg schouders/nek/rug en wanneer ik whey gebruik (concentraat/isolaat, maakt niet uit) zit ik na enkele dagen helemaal "vol". Nu eet ik niet heel vettig en wissel ik het goed af. Aardappels/pasta/noodles/rijst etc. Dus ik snap zelf niet helemaal waar het aan kan liggen.

Dermatoloog heeft verteld dat veel eiwit inname niet direct tot acne wordt omgezet, maar ik merk het toch wel duidelijk! :P

Zal van het weekend het eens posten op het juiste deel van het forum. Ben benieuwd of er mensen raad voor me hebben.

Grtzzz,

Comment

probeer eens zma tegebruiken schijnt ook tegen acne te helpen

Comment

Welkom,
            je zegt dat je niet heel vettig eet, wat bedoel je hier mee?
            aangezien vis/nootjes enz heel geod voor je zijn.

kwa eiwitten zal je ze toch moeten nemen, hoor wel eens van mensen die er eerst aan meoten wennen maar die zitten dan niet helemaal onder.
            Heb je het ook als je veel eieren/kip eet of alleen bij de zuivel producten/whey.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Wat je eens zou moeten doen is een voedsel allergie test.
              Gaan ze met een of ander wazig voelertje (wat gelinkt is aan een apparaat) onder je ringvinger, terwijl ze verschillende ampullen met een bepaalde stof in het apparaat stoppen.
              Zo kun je uit hun "collectie" stofjes precies zien waarop jij reageerd en waarop niet.

Op het begin was ik er zwaar sceptisch over, dacht echt van "wtf, stelletje geldkloppers... wat een bullshit dat je hiermee kunt aantonen waar je op reageerd" maar uiteindelijk klopte het allemaal.
              Aan de hand hiervan kun jij jou voedingsschema opstellen en heb je waarschijnlijk minder last van puistjes

Comment

Met slechte vetten bedoel ik friet, döner etc. Als ik kip eet, valt het mee. Merk wel dat als ik veel eieren binnen krijg ik er ook last van heb. Vis en noten eet ik wel! Mn vriendin is zwanger, dus vis is er genoeg.

Wellicht is het idd geen slecht idee om een voedsel allergie test te doen. Is de gewoon bij een particulier iets te doen? Dermatoloog zei dat het niets met voedsel te maken heeft. Maar ik merk dat zelf wel.

Zal verder nog even rond kijken op het forum.. Zal vast nog wel handige dingen tegen komen of mensen die iets soort gelijks hebben.

Grtzz!

Comment

Originally posted by mikebreda View Post
                  Dermatoloog zei dat het niets met voedsel te maken heeft. Maar ik merk dat zelf wel.

Sommige voedings deskundigen zeggen ook hele andere dingen over voeding dan dat bodybuilders doen... terwijl vaak de "bodybuild manier" toch het beste lijkt te zijn.
                  Precies hetzelfde verhaal is dat met die dermatologen, het heeft zeer zeker met je voeding te maken.

Ik had die voedseltest bij vital in veldhoven, kostte dacht ik 60 euro zoiets.
                  Maarrrr.. als je die test doet krijg je de raarste dingen te weten die je eigenlijk niet gelooft.. maar waar je snel over achter komt dat het echt klopt.
                  Ik kan bijvoorbeeld niet tegen :

Tomaat
                  Varkensvlees/vet
                  haring
                  Yoghurt (kwark dan weer wel gewoon)
                  Kruidnagel
                  Chocolade

En eieren heb ik ook zelf aan ondervonden dat ik erop reageer, niet bij bijvoorbeeld 2 eieren per week ofzo.. maar wel na 4 per dag.

Het is die 60 euro zeker waard, je blijft helemaal clean als je niet zondigt door toch te eten wat je niet mag hebben.

Trouwens ik lees nu ook over slechte vetten... het kan goed zijn dat jij bergen friet kan eten, maar dat jij gewoon reageerd op de curry ofzo die je erbij doet...:P Ga je al gauw denken dat het door friet komt omdat dat als je het niet weet, dat het meest waarschijnlijke is.

Comment

Ben ook nieuw hier, kan blijkbaar alleen hier reageren ofzo. Zal wel nieuwigheid zijn

Comment

welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X