ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

Hee mensen,
    Ik fitness nu sinds een paar jaar. Eerst in Amsterdam en nu in regio Utrecht.
    Hiervoor heb ik 10 jaar getennist, maar dat was meer gezelligheid en ik merk dat ik fitness echt veel leuker vind.
    Ik ben 20 jaar en 70 kg.
    Mijn doel met fitness is om breder en zwaarder te worden, maar dit lukt niet zo goed. Ik heb al 100% gold standard whey & Mammoth weightgainer geprobeerd. Ook heb ik voedingsschema's gehanteerd maar dit is echt fakkin moeilijk als je als student de hele dag aan het treinen en studeren bent.
    Ik fitness nu gemiddeld 2-3 per week een intensieve training van ongeveer 1,5 uur.
    Mijn trainingsschema bestaat nu uit 2 verschillende dagen. de eerste dag borst, biceps, rug & buik, de tweede dag schouders, benen, triceps & buik. Daarnaast altijd een korte cardio als warming-up. Het zijn allemaal zo zwaar mogelijke sets van 3X8 per oefening (behalve buik).
    Tips zijn altijd welkom per bericht of mail, maar liever iets meer dan "meer eten".
    Ik zal in andere topics specifieke vragen stellen.
    Thx!

Welkom

Comment

Welkom!
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X