Nieuwe gast :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe gast :)

Hallo dames en heren,

Ik ben Robert en ik ben 28 jaar oud.

188 cm lang, 87 kilo zwaar, komt door te veel bier drinken en te veel eten
    Totdat ik zeg, it's enough.

Ik fitness zo al een weekje en mijn goede voornemens zijn stoppen met roken, geen bier drinken en aan de voedingsschema houden.

Ik wil over 6 of 7 maanden, een sixpack krijgen maar ik wil ook aan mijn andere spieren werken.

Ik hoop om hier veel dingen van te leren zoals training, voeding, rustdagen, schema's enzo. Ik doe dit niet voor vrouwen maar voor mezelf

Ga dit jaar keihard trainen om de doel te bereiken wat ik al jaren wil.
    Ik wil wel 6 dagen trainen en een rust dag houden.

Dit is wat ik wil bereiken, het is maar een voorbeeld.
    YouTube - My Body Transformation Photos, I lost 100lbs in 6 months.

Ik volg ook P90X workout , geen idee of dit gaat helpen.

Kortom, we gaan heersen in de aankomende zomer
    Echte mannen eten geen honing want die kauwen op bijen

mooi voorbeeld. Succes ermee!

Comment

welkommooi fysiek trouwens

Comment

Lijkt me sterk dat die kerel nu 55kg weegt, lijkt mij niet echt gezond.

Comment

Welkom! @NGO, hij weegt nu 81kg staat er aan het einde van het filmpje..

Comment

Hoeveel vet% heb je op dit moment?

Comment

Hmm, kan denk ik niet in 7 maand 50 kg verliezen en erbij nog eens relatief veel spiermassa winnen.
              Je kan vet verliezen en ondertussen gainen, maar kan je dit ook als je echt zo snel afvalt? Tenzij je kuurt ondertussen?
              Ik denk het niet.. Misschien kan dyno me wat wijzer maken?

welkom trouwens
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                Hmm, kan denk ik niet in 7 maand 50 kg verliezen en erbij nog eens relatief veel spiermassa winnen.
                Je kan vet verliezen en ondertussen gainen, maar kan je dit ook als je echt zo snel afvalt? Tenzij je kuurt ondertussen?
                Ik denk het niet.. Misschien kan dyno me wat wijzer maken?

welkom trouwens
                ik weeg maar 87 kilo , youtube video boy weegt veel meer dan ik.
                ik ga voor naar minder dan 12 vet percentage, ik weet niet hoeveel ik moet avallen. Misschien 15 tussen 20 kg afvallen.

Mijn huidige vet percentage weet ik op dit moment nog niet.

Iedereen bedankt voor mij te welkomen !

Ik drink meestal na het fitness een flesje Oh Yeah (vanille) en voordat ik ga fitnessen een goede maaltijd eten, en een glaasje ei op drinken...PROOST !

Comment

Welkom

Comment

Rustig afvallen, met een voedingsschema anders krijg je MEGAVEEL LOSHANGEND VEL dat NOOIT meer strak wordt dus denk MAXIMAAL echt 2kg per week afvallen en beste is ZONDER crashdieet maar een GOED voedingsschema

Ik weet waarover ik spreek, ik woog 133 kilogram (ben 1meter92) ... weeg nu 96kg en vetpercentage 16% en gaat iedere week lager

Comment

succes met je doelen ben benieuwd
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                        Rustig afvallen, met een voedingsschema anders krijg je MEGAVEEL LOSHANGEND VEL dat NOOIT meer strak wordt dus denk MAXIMAAL echt 2kg per week afvallen en beste is ZONDER crashdieet maar een GOED voedingsschema

Ik weet waarover ik spreek, ik woog 133 kilogram (ben 1meter92) ... weeg nu 96kg en vetpercentage 16% en gaat iedere week lager
                        Idd, crashdiet volgen en daarna fitnessen is heel erg dom.
                        Gewoon met een voedingschema en bijna elke dag fitnessen en rustdagen nemen.

Ja, ik heb 6 maanden tijd en het gaat voor mij wel lukken, hoor
                        Ik volg P90 trainingsprogramma en elke dag ABS 8 mins work out volgen.
                        Ik mag ook niet elke week dezelfde trainingsschema volgen, gewoon elke week gewichtapparaten met een paar kilo omhoog / zwaarder wegen.

Mijn borst spieren zijn wel een beetje vooruit gesprongen, nog ff kan ik een pruikje en bikini aantrekken

Alle spieren in mijn lichaam dezelfde zorg besteden en niet alleen maar aandacht geven aan mijn bierbuik.

Sixpack krijgt je pas als je hele lichaam goed verzorgt.

Van 133 kg naar 96 kg, knap hoor maar je gaat gewoon verder waar je gebleven bent. Daar heb ik respect voor want niet veel mensen kunnen dat volhouden.
                        Last edited by cT Brutality; 20-01-2011, 19:51.

Comment

tot nu toe is het bij me gelukt om afvallen

19 januari (87KG)
                          29 april (77KG)
                          ik krijg van sommige reacties dat ik wat knapper geworden ben, maar ik ga gewoon verder met afvallen
                          als dat goed gaat en BF (onder 12%) daarna ga ik bulken als een monster

meeste tips van bodynet hadden me geholpen met afvallen (lezen is ook een vakwerk)
                          Thankkkkss allemaal

Comment

netjes hoor... goed bezig..

Comment

welkom,,en veel succes met je doel!...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X