Vet en spiermassa.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet en spiermassa.

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb enkele vragen.
    Ik ben 18jaar, meet 1m87 en weeg 74kg. Enkele jaren geleden woog ik nog 100kg dus ik ben zeer tevreden nu.

Hierdoor heb ik ook wat spiermassa verloren en dit zou ik willen bijwinnen.
    Ik heb al wat sticky's gelezen en weet dat het zeer belangrijk is om ook op je voeding te letten en voldoende te rusten.
    Ik heb eigenlijk nog altijd te veel vetpercentage en dit zou ik ook naar beneden willen brengen.
    Ik speel 3 tot 4 keer per week voetbal dus heb ik niet echt de mogelijkheid om naar een sportschool te gaan.

Enkele dagen geleden stelden ze mij voor om de miha cirkel te volgen.
    Dit is een combinatie van kracht en cardio in amper 44min.
    Ze vertelden dat dit ideaal is om vet te verliezen, meer spiermassa te krijgen en toch op gewicht blijven.
    Ik twijfel hier sterk aan eerlijk gezegd..

Of is het gewoon beter om thuis enkele gewichten aan te schaffen en er daar aan te werken?

Mijn doel is niet echt om gespierd te worden maar een betere vorm te geven aan mijn lichaam zodat het ook voordelen brengt bij de voetbal.

Alvast bedankt!

Dit zijn foto's van nu.
    Last edited by Misterfit; 22-01-2011, 13:14.

Miha cirkel, nog nooit van gehoord. Gewoon een trainingschema zoeken dat bij je doelen past en dan een eetschema opstellen en dit beide volgen

Welkom en succes
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Is clean bulken een goede oplossing?
      Ik zou vooral wat breder willen worden in de buikomtrek..

Comment

goed bezig, je eerste post al meteen foto's plaatsen.
        regels lezen is zelfs moeilijk voor mensen die niet analfabeet zijn schijnbaar.

Comment

Voor een bredere buik zul je dirty moeten bulken, oftewel flink vet aanzetten. Past dus niet echt bij vet verliezen.. Ik zou gewoon fullbody gaan trainen en dan zal je buik er ook optisch niet zo smal uitzien (denk dat je de zandlopervorm bedoelt nu?), doordat je rug wat breder is.

@FM, als dit zo'n ramp is zullen de moderators dat wel afhandelen lijkt me.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
            Voor een bredere buik zul je dirty moeten bulken, oftewel flink vet aanzetten. Past dus niet echt bij vet verliezen.. Ik zou gewoon fullbody gaan trainen en dan zal je buik er ook optisch niet zo smal uitzien (denk dat je de zandlopervorm bedoelt nu?), doordat je rug wat breder is.

@FM, als dit zo'n ramp is zullen de moderators dat wel afhandelen lijkt me.
            Veel vet bijkrijgen kan ik me niet permiteren vermits ik ook nog voetbal.
            Inderdaad, ik vroeg me af wat de efficienste manier is om van deze zandlopervorm af te geraken

Comment

Menig vrouw zou daar jaloers op zijn.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Dat vindt hij vast leuk om te horen.

Maar als je d'r nog bij voetbalt, en je het teveel vindt, kun je gewoon 2x per week fullbody doen. Maar ik zal je wel aanraden om gewoon naar een sportschool te gaan, daar hebben ze alles wat je nodig hebt.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Haha, dit is de reden waarom ik er iets aan wil doen

Comment

Originally posted by MrArchibald View Post
                    Dat vindt hij vast leuk om te horen.

Maar als je d'r nog bij voetbalt, en je het teveel vindt, kun je gewoon 2x per week fullbody doen. Maar ik zal je wel aanraden om gewoon naar een sportschool te gaan, daar hebben ze alles wat je nodig hebt.
                    Oke. Er zal niks anders opzitten als naar een sportschool gaan vermoed ik..

Comment

Originally posted by Shady View Post
                      Haha, dit is de reden waarom ik er iets aan wil doen

Ja, dat dacht ik al wel.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het probleem is dat je geen spiermassa hebt. Cardio/krachttraining routines gaan je niet serieus helpen dit probleem op te lossen. Daarbij komt nog dat je er vetter uitziet door het gebrek aan spiermassa, en dat komt de lichaamsvormen ook niet ten goede.
                        Om dit allemaal aan te pakken zou ik naast het voetballen geen extracardio doen maar je richten op alleen maar pure krachttraining. Dus toch naar de sportschool en spiermassa bouwen.

Comment

Onder de 10 posts is het niet toegestaan om foto's te plaatsen. Lees voor de zekerheid even de regels door, zodat je niet nog andere regels zult overtreden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X