hoi allemaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoi allemaal

Mijn naam is Freddy,

Ik train al vanaf mijn 18e, en heb toen fanatiek tot mijn 22e. Heb in die tijd een redelijk figuur opgebouwd (met name mijn borst omvang). Na mijn 22e ben ik een paar jaar gestopt (geen tijd vriendin enz). ben daarna weer op fitness gegaan en toen er weer af enz enz. Het nadeel is als je zolang traint dat alles gaat hangen.

Ben nu 44, de kinderen zijn ouder, en heb nu weer meer tijd om te gaan trainen.

Ik weet dat ik mijn figuur van mijn 18e niet meer kan evenaren, maar ik probeer wel in de buurt te komen (met name mijn borst en benen, de buik is helaas onbegonnen zaak).

Er is wel het een en ander veranderd binnen het fitness gebeuren. Tegenwoordig is het meer machines als ouderwetse halters en dumbells.

ik hoop via deze site meer ervaringen te horen over het gebruik van deze machines.

mvgr.Freddy

Hey Freddy,
    welkom kerel.

tja beginnen, stoppen en weer beginnen.

Ik ken het: werk, gezin, blessures, gedoe allemaal en voor je het weet ben je 44, daar was ik een jaar geleden ook. Toen werd ik even wakker geschud door een verschrikkelijk Boeddha fysiek, ja goed wel goddelijk dan, maar toch Boeddha.

en nu van de zo'n 40% bf gezakt naar de 12% ongeveer.
    Je bent er eerder geweest en kan er weer komen met een beetje motivatie en lekker knallen.

succes man.

Martin.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by fsia View Post
      Ik weet dat ik mijn figuur van mijn 18e niet meer kan evenaren, maar ik probeer wel in de buurt te komen (met name mijn borst en benen, de buik is helaas onbegonnen zaak).
      De buik ook, met hard werk gaat het je lukken. Succes.

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Hey Freddy,
        welkom kerel.

tja beginnen, stoppen en weer beginnen.

Ik ken het: werk, gezin, blessures, gedoe allemaal en voor je het weet ben je 44, daar was ik een jaar geleden ook. Toen werd ik even wakker geschud door een verschrikkelijk Boeddha fysiek, ja goed wel goddelijk dan, maar toch Boeddha.

en nu van de zo'n 40% bf gezakt naar de 12% ongeveer.
        Je bent er eerder geweest en kan er weer komen met een beetje motivatie en lekker knallen.

succes man.

Martin.
        Idd waar een wil is is een weg.
        De foto liecht er niet om zie ik
        RESPECT.

Hoop dat ik op die leeftijd ook nog zo mag uit zien.

Comment

Hey succes.. en 1 ding moet je weten niks is onbegonnen werk als je er maar in gelooft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X