Hee iedereen,
ik ben Remco ben 17 jaar en fitness nu weer intensief sinds 5 weken.
heb 2 jaar geleden ook een half jaar lang gesport uiteindelijk in de zomer gestopt
vet dom: gerookt, gezopen en al die troep bij elkaar nooit sporten.
5 weken geleden een serieuze stap gezet. ik ben gestopt met roken, ik drink 2 biertjes max pw. nu niks meer. en ben weer gaan sporten. Ben der echt super gelukkig mee alleen het blijft zwaar zeker omdat al mijn vrienden het wel doen.
Info over mezelf:
17 jaar, 64kg nu 67,2kg, 6 dagen fitness pw.
Kheb 2 jaar een vriendin. dus ook niet iemand die 3 maandjes traint voor het strand en dan weer weg gaat.
Voedingsschema = gekeurd door jullie
Trainingsschema = gemaakt eigenaar sportschool.(niet uit de kast getrokken maar serieus 2 dagen besproken en overlegd)
Ik wil nog even mijn EXCUSES maken tegenover het hele forum. omdat ik mezelf heb aangemeld zonder ook maar 1x voor te stellen.
dus bij deze.
hoop nog veel te leren, ik ben al een stuk wijzer uit de stickies geworden.
Groetjes Remco
ik ben Remco ben 17 jaar en fitness nu weer intensief sinds 5 weken.
heb 2 jaar geleden ook een half jaar lang gesport uiteindelijk in de zomer gestopt
vet dom: gerookt, gezopen en al die troep bij elkaar nooit sporten.
5 weken geleden een serieuze stap gezet. ik ben gestopt met roken, ik drink 2 biertjes max pw. nu niks meer. en ben weer gaan sporten. Ben der echt super gelukkig mee alleen het blijft zwaar zeker omdat al mijn vrienden het wel doen.
Info over mezelf:
17 jaar, 64kg nu 67,2kg, 6 dagen fitness pw.
Kheb 2 jaar een vriendin. dus ook niet iemand die 3 maandjes traint voor het strand en dan weer weg gaat.
Voedingsschema = gekeurd door jullie
Trainingsschema = gemaakt eigenaar sportschool.(niet uit de kast getrokken maar serieus 2 dagen besproken en overlegd)
Ik wil nog even mijn EXCUSES maken tegenover het hele forum. omdat ik mezelf heb aangemeld zonder ook maar 1x voor te stellen.
dus bij deze.
hoop nog veel te leren, ik ben al een stuk wijzer uit de stickies geworden.
Groetjes Remco
Comment