Hoi ben Ferry
28 jaar oud en ben sinds kort weer begonnen met trainen. 2 zoontjes gehad en de afgelopen 2 jaar een drukke tijd gehad. hiervoor 5 jaar gerport en nu dus wee fanatiek bezig, In het begin heb ik maar tijd voor 2 keer in de week te gaan, maar zal misschien meer worden naarmate ik meer tijd heb.
Schema:
dag 1 :
borst, bicep, kuiten buik.
dag 2:
rug tricep, schouders, buik
als ik een dag extra kan doe ik mijn benen( benen zijn al goed ontwikkeld en zijn in de laaste 2 jaar niet veel minder geworden.
Iemand nog tips hoe ik mijn schema kan verbeteren.
Ik weet het je kunt moeilijk alles kwijt in 2 dagen heb gewoon niet meer tijd wat ik zelf ook jammer vind.
Voorheen ging ik 5 tot 6 keer in de week.
Op dit moment weeg ik 84kg bij een lengte van 186, vetpercentage onder de 10%
alvast bedankt voor jullie reactie's
28 jaar oud en ben sinds kort weer begonnen met trainen. 2 zoontjes gehad en de afgelopen 2 jaar een drukke tijd gehad. hiervoor 5 jaar gerport en nu dus wee fanatiek bezig, In het begin heb ik maar tijd voor 2 keer in de week te gaan, maar zal misschien meer worden naarmate ik meer tijd heb.
Schema:
dag 1 :
borst, bicep, kuiten buik.
dag 2:
rug tricep, schouders, buik
als ik een dag extra kan doe ik mijn benen( benen zijn al goed ontwikkeld en zijn in de laaste 2 jaar niet veel minder geworden.
Iemand nog tips hoe ik mijn schema kan verbeteren.
Ik weet het je kunt moeilijk alles kwijt in 2 dagen heb gewoon niet meer tijd wat ik zelf ook jammer vind.
Voorheen ging ik 5 tot 6 keer in de week.
Op dit moment weeg ik 84kg bij een lengte van 186, vetpercentage onder de 10%
alvast bedankt voor jullie reactie's
Comment