Hallo allemaal
Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.
Ik ben Melissa 25 jaar en ben werkzaam op een basisschool als leerkracht.
Ik ben altijd al bezig geweest met sport (paardrijden / fitness / dansen)
De laatste paar jaren heeft dat even op een wat lager pitjes gezeten maar ik ben nu toch wel weer aardig bezig (al zeg ik het zelf)
"mooie gespierde vrouwen met vrouwelijke vormen" heb ik altijd al erg mooi gevonden en zou zelf ook zo willen zijn.
Ik ben al een jaar bezig met fitness (3x per week en paardrijden 2x per week)
maar ik merk dat ik mijn doel niet echt behaal
Spieren zijn niet te zien!!!
Ik ben dus wat rond gaan zoeken op internet en op aanraden van een kennis ben ik hier terecht gekomen.
Er werd mij meteen een hoop duidelijk!
Ik ben "een echte nul" wat betreft "goede" voeding en sporten...
Ik zal nog flink moeten gaan uitpluizen wat voor voedingschema ik zal moeten volgen en ik hoop dat jullie mij daar misschien bij kunnen helpen.
Ik ben 1.66 en weeg momenteel 61.5 kilo ook mijn vetpercentage is aan de hoge kant 27.8%
Ik zou graag wat af willen vallen vooral qua vetmassa
Groetjes
Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.
Ik ben Melissa 25 jaar en ben werkzaam op een basisschool als leerkracht.
Ik ben altijd al bezig geweest met sport (paardrijden / fitness / dansen)
De laatste paar jaren heeft dat even op een wat lager pitjes gezeten maar ik ben nu toch wel weer aardig bezig (al zeg ik het zelf)
"mooie gespierde vrouwen met vrouwelijke vormen" heb ik altijd al erg mooi gevonden en zou zelf ook zo willen zijn.
Ik ben al een jaar bezig met fitness (3x per week en paardrijden 2x per week)
maar ik merk dat ik mijn doel niet echt behaal
Spieren zijn niet te zien!!!
Ik ben dus wat rond gaan zoeken op internet en op aanraden van een kennis ben ik hier terecht gekomen.
Er werd mij meteen een hoop duidelijk!
Ik ben "een echte nul" wat betreft "goede" voeding en sporten...
Ik zal nog flink moeten gaan uitpluizen wat voor voedingschema ik zal moeten volgen en ik hoop dat jullie mij daar misschien bij kunnen helpen.
Ik ben 1.66 en weeg momenteel 61.5 kilo ook mijn vetpercentage is aan de hoge kant 27.8%
Ik zou graag wat af willen vallen vooral qua vetmassa
Groetjes
Comment