ik ben kawafan.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kawafan View Post
    He pm hem dan. :P nu word mijn topic vervuild. Maar waar kan ik meer eiwitten mee binnenkrijgen.
    Met goede voeding. Voorbeelden zijn te vinden in de stickies.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

meer eiwitten
      gevogelde noten zuivel vis shakes ei eiwitten etc etc
      Lost all i got

Comment

Voedings schema.

Iemand aanmerkingen??
        Attached Files

Comment

Voedingschema: Mergpijp eruit, ontbijtkoek eruit, bounty eruit, hagelslag eruit. Snap je dan zelf niet dat dit niet de voeding is die je nodig heb???? Hou je je dom of wat? Lees de zomersticky AUB.

Als ik hoor dat je gekuurt heb en ik zie je fysiek sorry hoor maar blijkbaar heb je er niks mee opgestoken want als dit is wat je uit je kuur heb gehaald dan..
          En als je iets in je kop heb dan sla je het eruit en ga je het niet doen in jou situatie met een beetje gezond verstand.

Als er 1 ding is wat ik geleerd heb in al die pogingen dat ik dacht me voeding goed te hebben en nu ECHT vet omlaag ging halen en gespierd zou worden in no time, dan is het wel dat je er echt hard voor moet werken en discipline nodig hebt in voeding/training en dat het NIET in no time gebeurt. Daar ben ik nu achter en ga dat doen; ik doe niet eigenwijs en zeg niet van ooh me voedingschema toen was gewoon goed maar ik zit al aan me natuurlijke max (niet dat jij dat zegt) DUS ik gooi er een kuurtje in kom op man werken moet je en nou een echt voedingschema maken nadat je de zomersticky gelezen heb
          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by kawafan View Post
            S'morgens 07.30uur : 25gr brinta+ 25gr bsn weight gainer + a/z vitamine
            08.00: ontbijtkoek (snelle jelle)
            09.00: 2 muesli repen.
            10.30: Banaan + koek.
            12.30: 6 of 8 bruine boterhammen met kaas/tonijn/kip.
            14.00: 1 mueslireep + bounty(lekker)
            15.50: 2 bruine boterhammen met pindakaas en hagelslag,
            18.30: Avond eten ( kip,groenten,aardappels) (pasta,zalm)
            20.30: 25gr vitagro + 25gr bsn weight gainer.
            22.30: 300gr fruit kwark.
            hey noem je nou mijn ontbijt op.... is te weinig man en hageslag? is voor kleine kindjes die hun brood anders niet lusten. weightgainer eruit. Neem lekker havermout in de ochtend en waar is de whey? fruit kwark is ook voor kindertjes

edit is trouwens niet rot bedoeld maar voeding is gewoon zo belangrijk

Comment

de hagelslag doe ik op mijn pindakaas vind ik lekkerder.
              en er staat weightgainer maar is gewoon whey eiwitten van bsn.
              Ik dacht pak kwark in de avond als langzame eiwit voordat ik ga slapen.
              @costina: er staat mergpijp omdat ik gewoon een koek eet wat ik krijg op me werk.

Comment

lol wat een topic haha. kuren komop zeg. En karwan wil ook gaan kuren haha.

@TS: Als je een goed voedingschema maakt en hard traint kan je nog zoveel massa winnen, dat je ervan versteld staat. Daar heb je geen kuur voor nodig..
                Failure is your friend

Comment

volgens mij neem je de boel hier in de maling

Comment

Dat is wat ik dacht ja. en precies ook die naam kawafan? hoe kom je erop

Comment

Oke goede voeding heb ik niet. mar hard trainen doe ik wel.
                      Ik zeg nooit af en sta er minimaal 3x in de week.
                      Kuren blijft een eigen keuze, ik wil wel groter worden maar bodybuilder nee.

Comment

dan kan je het ook zonder kuren... kuren voor beachboy look gaat hem niet worden vriend

Comment

Disipline is niet alleen voor mij maar voor de meeste het probleem.
                          De ene tijd kan ik het wel opbrengen en de ander keer niet.
                          Maar bodybuilder word hem niet en beachboy ook niet, gewoon een voor me eigen gevoel goed lichaam.
                          En daarbij ben ik bereid me voeding op orde te krijgen en vandaar vraag ik een beetje hulp via dit forum.
                          Ik snap dat het jullie leven is en mensen willen wijzen op de gevaren van kuren en weten wat een goed voedings schema is.
                          Daarom hoor ik graag tips of variatie's om wel een goede voeding te krijgen om meer te bereiken.

Comment

in de stickys staat alles wat je nodig heb... stel daar wat van op.... en laat zien dat je een beetje moeite heb gedaan.. daarna krijg je genoeg hulp en advies.

Als je iets wilt moet je er iets voor doen... niet alles komt uit de lucht vallen

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                              in de stickys staat alles wat je nodig heb... stel daar wat van op.... en laat zien dat je een beetje moeite heb gedaan.. daarna krijg je genoeg hulp en advies.

Als je iets wilt moet je er iets voor doen... niet alles komt uit de lucht vallen
                              Bedankt , had je mijn schema al gezien?
                              Wat kan ik tussendoor beter eten, vervangingen van hagelslag, muesli repen en al die zooi.
                              Misschien tonijn in de middag en dan broodjes kip tussen door?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X