Originally posted by kawafan
View Post
ik ben kawafan.
Collapse
X
-
Voedings schema.
Iemand aanmerkingen??Attached Files
Comment
-
Voedingschema: Mergpijp eruit, ontbijtkoek eruit, bounty eruit, hagelslag eruit. Snap je dan zelf niet dat dit niet de voeding is die je nodig heb???? Hou je je dom of wat? Lees de zomersticky AUB.
Als ik hoor dat je gekuurt heb en ik zie je fysiek sorry hoor maar blijkbaar heb je er niks mee opgestoken want als dit is wat je uit je kuur heb gehaald dan..
En als je iets in je kop heb dan sla je het eruit en ga je het niet doen in jou situatie met een beetje gezond verstand.
Als er 1 ding is wat ik geleerd heb in al die pogingen dat ik dacht me voeding goed te hebben en nu ECHT vet omlaag ging halen en gespierd zou worden in no time, dan is het wel dat je er echt hard voor moet werken en discipline nodig hebt in voeding/training en dat het NIET in no time gebeurt. Daar ben ik nu achter en ga dat doen; ik doe niet eigenwijs en zeg niet van ooh me voedingschema toen was gewoon goed maar ik zit al aan me natuurlijke max (niet dat jij dat zegt) DUS ik gooi er een kuurtje in kom op man werken moet je en nou een echt voedingschema maken nadat je de zomersticky gelezen hebDeadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Originally posted by kawafan View PostS'morgens 07.30uur : 25gr brinta+ 25gr bsn weight gainer + a/z vitamine
08.00: ontbijtkoek (snelle jelle)
09.00: 2 muesli repen.
10.30: Banaan + koek.
12.30: 6 of 8 bruine boterhammen met kaas/tonijn/kip.
14.00: 1 mueslireep + bounty(lekker)
15.50: 2 bruine boterhammen met pindakaas en hagelslag,
18.30: Avond eten ( kip,groenten,aardappels) (pasta,zalm)
20.30: 25gr vitagro + 25gr bsn weight gainer.
22.30: 300gr fruit kwark.
edit is trouwens niet rot bedoeld maar voeding is gewoon zo belangrijk
Comment
-
de hagelslag doe ik op mijn pindakaas vind ik lekkerder.
en er staat weightgainer maar is gewoon whey eiwitten van bsn.
Ik dacht pak kwark in de avond als langzame eiwit voordat ik ga slapen.
@costina: er staat mergpijp omdat ik gewoon een koek eet wat ik krijg op me werk.
Comment
-
lol wat een topic haha. kuren komop zeg. En karwan wil ook gaan kuren haha.
@TS: Als je een goed voedingschema maakt en hard traint kan je nog zoveel massa winnen, dat je ervan versteld staat. Daar heb je geen kuur voor nodig..Failure is your friend
Comment
-
Disipline is niet alleen voor mij maar voor de meeste het probleem.
De ene tijd kan ik het wel opbrengen en de ander keer niet.
Maar bodybuilder word hem niet en beachboy ook niet, gewoon een voor me eigen gevoel goed lichaam.
En daarbij ben ik bereid me voeding op orde te krijgen en vandaar vraag ik een beetje hulp via dit forum.
Ik snap dat het jullie leven is en mensen willen wijzen op de gevaren van kuren en weten wat een goed voedings schema is.
Daarom hoor ik graag tips of variatie's om wel een goede voeding te krijgen om meer te bereiken.
Comment
-
Originally posted by yvesb View Postin de stickys staat alles wat je nodig heb... stel daar wat van op.... en laat zien dat je een beetje moeite heb gedaan.. daarna krijg je genoeg hulp en advies.
Als je iets wilt moet je er iets voor doen... niet alles komt uit de lucht vallen, had je mijn schema al gezien?
Wat kan ik tussendoor beter eten, vervangingen van hagelslag, muesli repen en al die zooi.
Misschien tonijn in de middag en dan broodjes kip tussen door?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-