Hoi iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi iedereen

Hoi iedereen, mm ben dus nieuw op dit forum, hoop dat ik hier wel serieuse antwoorden kan krijgen of tips van serieuse bodybuilders, heb wel een s op andere forums gezeten, maar de tips die ik kreeg was niks, die gasten deden alsof ze heel geleerd waren en zoveel jaar trainde maar als je een foto zag lachde je je broek vol want t stelde dus niks voor en kon ik dus ook niet serieus nemen. Hoop dat ik dat hier wel kan.

Zelf train ik nu een jaar of 3, afen toe van schema verandert maar hier opzoek naar nieuwe tips om mneer te groeien

grt beezebab

welcome en denk als je eens hier gaat rondspeuren dat je al genoeg antwoorden krijgt op de dingen die je wilt weten.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Welkom , sommige mensen weten nu eenmaal veel van de sport omdat ze veel lezen op het internet , dat ze daarom niet breed of massa monsters zijn kan toch,tenslotte lees je vlugger iets dan dat je een bepaalde fysiek opbouwt, of neem jij enkel advies aan van echte prof bb ers

Grtz
      stil growing

Comment

welkom
        info genoeg hier
        Who's the Chef

Comment

welkom
          geef eens wat meer gegevens,hoeveel weeg je ,hoe groot ben je ,wat is je bf,je leeftijd?

Comment

welkom en veel lees plezier
            It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Welkom.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Gewoon een beetje rondlezen zie je vanzelf wat voor soort site dit is. Als je vindt dat iemand 120+kg ofzo moet zijn voordat je er iets van kunt aannemen wordt het misschien erg beperkt maar anders vindt je hier vreselijk veel goede info.

En welkom uiteraard.  

Comment

ben 24 jaar, weeg tegen de 90 kg, met bankdrukken zit ik op de 115 kg, met dumbels als ik echt zin heb 26kg, met barbel 45 kg.

Maar ik heb een probleem meestal had ik dit schema,

ma: borst,rug,bi/tri
                  di: benen,schouders,buik
                  woe: borts,rug,bi,tri
                  do: benen,schouders,buik
                  vrij:borts,rug,bi,tri

door dit schema groei ik als kool maar t probleem is ik hou dit meestal niet zolaang vol vanwege waarschijnlijk overtraining.. mijn gewicht schommeld dus ook best wel wat jammer is

Ben nu begonne met het schema:

ma:borst,rug,buik
                  di:bi,tri,schouders (ev. buik)
                  woe: benen
                  do: borst,rug,buik
                  vrij: bi,tri,schouders (ev buik)

heb dit schema als een eerder gedaan, maar kwam er achter dat mijn groei minder is (miskien zit dat in me hoofd omdat ik minder train ), en het leek wel alsof ik minder sterk werd

kan iemand mij hier watover uitleggen?

owja ik neem van iedereen dingen aan of ze nou groot zijn of niet, maar op dat andere forum deden ze zo pofessioneel, terwijl ze amper spieren hadden, ja dan heb ik zoiets van ga eerst maar eens , een hoop eten en flink buffelen ..

Comment

Welkom!

Greetzz

Comment

Lijkt me een duidelijk gevalletje van overtraining...
                      Hoe lang duren die trainings sessies van je op deze manier?

Dat je zeker in het begin op deze manier groeit als kool kan wel kloppen, maar met name het eerste jaar groeit iedereen eigenlijk als kool zelfs al klopt er verder weinig van training en voeding.
                      Zou flink wat lezen hier in met name trainingsschemas voor alle achterliggende gedachten en voorbeelden enzo maar heb een paar tips.

- Train iedere spiergroep slechts één keer per week.
                      - Volg een 4 of 5 daags splitschema, combineer zoveel mogelijk een grote met een kleine spiergroep. Benen op een aparte dag.
                      - Doe 3-4 oefeningen per spiergroep, 3-4 sets per oefening van 6-8 reps.
                      - Zorg dat je training niet langer dan 45-60 min duurt.
                      - Spieren groeien tijdens rust, niet tijdens training!! Na een training heeft een spiergroep gemiddeld 48-72 uur nodig om te herstellen, daarná begint de groei pas...

Staat trouwens niet bij of je schema ook al die tijd exact hetzelfde was. Voor de zekerheid dan maar, om gewenning te voorkomen en daarmee je spiergroei te beperken moet je ongeveer iedere 6-8 weken je schema omgooien.
                      Laat maar weten wat voor moois je ervan maakt en post ook een keer je voedingsschema, ben wel benieuwd.  

Comment

En wat foto's er ook bij als je toch bezig bent....Ben benieuwd..

Greetzz

Comment

nou ik heb zelf t idee dat alles 1 x in de week echt niet genoeg is aangezien ik ook aan de creatine zit en de eiwitten, bij een hoop sportscholen ben ik wel eens wezen vragen maar een hele boel trainen alles 2 x zelfs de gasten van 2m bij 2m   . ik heb wel een s dat ik een week niet getraind, maar dan zie ik dat t er echt niet beter op word vooral als ik dan weer ga trainen, me spieren hebben dan in principe nmet zo veel rust gehad als alles 1x in de week trainen.

Mijn eetschema, naja ik hou me er niet echt mee bezig want dat gaat erg moeilijk met me werk, werk in de elektrotechniek in de bouw ect, dus kan moeilijk op bepaalde tijdstippen eten:

-+ 5:30 2 sneetjes bruinbrood
                          -+ 6:00 eiwitshake
                             9:30 5 sneedjes bruinbrood en halve liter melk
                            12:30 5 sneedje bruinbrood en halve liter melk
                             17:00 2 sneedje bruinbrood voor trainen
                             18:30 warm eten , vrijwel altijd aardappelen en groenten aangezien ik een halve boer ben  

19:00 eiwitshake

en als ik dan nog honger neem ik weer brood of iets anders
                          Attached Files

Comment

hoe krijg jij in godsnaam 14 broodjes op een dag weg .hehe goede eter zoals ik zie.En dat plaatje ziet er zeker goed uit die rug.Toch blijf ik bij Shanesse wel met er eens 1x in de week moet genoeg zijn als je de spiergroep goed en hard traint.mss ook is een trainingsprogramma erbij doen in andere topic.Dit was eigenlijk voorstellen ...

Greetzz..

Comment

AAn je voedingsschema moet nog heel veel gedaan worden!!!
                              Ten eerste je mist je eiwitten bij iedere maaltijd en je haalt je koolhydraten uit bruin brood, pak ook eens rijst,bambix,brinta of havermout etc!!!
                              Eet meer kwark, kip, tonijn etc!!!!
                              Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X