Even Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even Voorstellen

Heey,

Mijn naam is Remco en ben 22 Jaar oud. Ik doe nu sinds 11 weken aan fitness en ben er erg veel mee bezig. Mijn begin gewicht was 131KG en zit nu rond de 119KG. Dit doe ik alleen met sporten en wat meer letten op wat ik eet dus gewoon 6x per dag wat eten zodat je lichaam wat bezig blijft. Ik heb soms nog wel wat problemen om mijn voeding aan te passen want heb altijd van het leven genoten maar dit moest toch er een keer van komen. Ik ben nog jong dus kan er nu nog goed aan werken. De dagen dat ik aan fitness doe zijn:
    Maandags, Dinsdags, Woensdags, Donderdags, Zaterdags.
    De variatie in training is groot dus ik geef wel genoeg rust aan bepaalde spieren. Ook doe ik sinds dit jaar weer aan voetbal en train ik op Vrijdags en Zondags wedstrijd.

Mijn Doel:
    Mijn doel is om tussen de 90-100KG te komen en een goede conditie te krijgen voor voetbal.

mvg,
    Remco

Welkom Remco, mooi dat je je geregistreerd hebt zoals ik maandag al zei toen ik je zag je bent goed bezig jongen je ziet echt heel duidelijk het verschil!!!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Heel goed bezig, succes! Zoals je zegt, je geeft bepaalde spieren genoeg rust. Ik zou de dinsdag of woensdag schrappen of beide écht heel rustig aan doen zeven keer in de week sporten is op den duur te veel van het goeie. Knap dat je het volhoud hoor!

Comment

Ik wil die dagen niet schrappen omdat ik in een leuk ritme zit. Natuurlijk pas ik er wel op dat ik niet alles overbelast. Heb laatst nog shin splints gehad omdat ik te veel aan het hardlopen was. Dus daar heb ik nu me trainingsschema ook op aan gepast zodat ik maximaal 2x per week even een stukje hard loop. Maar met mijn gewicht is hardlopen ook nog niet super vind ik zelf.

Comment

Originally posted by Remcob View Post
          Ik wil die dagen niet schrappen omdat ik in een leuk ritme zit. Natuurlijk pas ik er wel op dat ik niet alles overbelast. Heb laatst nog shin splints gehad omdat ik te veel aan het hardlopen was. Dus daar heb ik nu me trainingsschema ook op aan gepast zodat ik maximaal 2x per week even een stukje hard loop. Maar met mijn gewicht is hardlopen ook nog niet super vind ik zelf.
          Klopt, als je in dat ritme zit dan is het ook heerlijk om iedere dag te sporten. Wilde er wel mee zeggen, let op Maar dat hou je zo te horen goed in de gaten! Loop je hard op een zachte of harde ondergrond of loop je binnen op een band? Je moet inderdaad goed opletten met hardlopen

Verder, keep it up

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            Welkom Remco, mooi dat je je geregistreerd hebt zoals ik maandag al zei toen ik je zag je bent goed bezig jongen je ziet echt heel duidelijk het verschil!!!

Pas je op Iguana...straks krijgt Atta het idee dat je iemand persoonlijk hebt benaderd om naar bodynet te komen...mag niet he! Kan je een ban voor krijgen hoor.....
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Remcob View Post

Goed bezig kerel, zeer netjes.! Heb je geen TV programma voor nodig

mbt je conditionele stukje, je kan ook regelmatig cardio op de crosstrainer doen he, gewoon na je stukje krachttraining lekker cardio op de crosstrainer zolang het hardlopen lastig is. Dat hardlopen komt vanzelf weer goed, hebt geduld en doorbijten, je bent er voor je er erg in hebt.

Go for it !
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bedankt voor de reacties Ja ik doe de loopband bijna niet meer omdat ik ook al hardloop met voetbal. Ik zit vooral op de crosstrainer en fiets tussen de oefeningen door.

Comment

Ik heb weinig tijd gehad om een log te maken etc. Dus ik geef hier even een kleine update ik zit nu op 109.8KG en ben met 5-3-1 Training bezig ( begin nu met week 3 ) samen met high intensity interval training.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X