Nieuw.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw.

Hallo,

Ik ben franky,

ik heb een account aangemaakt zodat ik wat meer toegang kan krijgen en eventueel vragen kan stellen hoe of wat.

Ben zelf nu 10 maanden onderweg met fitnessen/bodybuilden heb de nodige schema's gehad, manieren geprobeerd zoals met een buddy fitnessen wat moeilijk vol te houden is ivm de mogelijkheid om te sporten.

Ik heb wel vooruitgang geboekt in die 10 maanden waarvan ik zelf tevreden ben, het enigste waar ik gek van wordt is dat het nog niet duidelijk voor me is omdat iedereen een andere kijk heeft op aspecten van het trainen en me dat steeds verschillend wordt voorgeschoteld. Bijv: (pietje zegt: maandag:borst + biceps woensdag: rug + schouders vrijdag: benen + buikspieren. Jaap zegt: alle 3 de dagen full body) enz.

Dus nu ga ik zelf kijken wat voor mij logisch is.

Ik train 3 keer per week.(waarvan 1 keer circuit training(uithoudingsvermogen) dat is een groep's les en dat duurt een uur.) waarna ik nog een half uurtje ga body builden.

Meestal train ik anderhalf uur per dag, Voor de oefeningen pak ik 3 sets 8-10 reps 30 sec rust.

Ik zet binnenkort een schema neer zodat ik wat feedback kan krijgen en eventueel aanpassingen kan maken.

Gr.

Welkom

Comment

Welkom Franky!
      Truthfulness is the new religion.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X