Mijn naam is Geert & ik ben nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn naam is Geert & ik ben nieuw

Dag allen,

Het leek me netjes me even voor te stellen op dit forum. Mijn naam is Geert, ik ben 24 jaar oud en wil graag de fitness weer oppakken. De afgelopen jaren heb ik incidenteel wat gefitnest en gesport, maar ik wil het nu serieuzer aan gaan pakken.

De inschrijving voor de sportschool is de deur uit en inmiddels ben ik begonnen met wat vet te verliezen en wat conditie op te bouwen (met hardlopen / minder vet eten).

Ik heb begrepen dat dit goed is om vooral de buikspieren wat beter naar voren te laten komen.

Ik ben een vrij iel mannetje, dus mijn bedoeling is om gespierder te worden (zichtbaar).
    Ik hoop hier veel te leren en advies te krijgen. Daarnaast hoop ik een bijdrage aan dit forum te kunnen leveren.

Welkom Geert

Zo te horen is jouw doel een mooi (strand)fysiek. Met krachttraining is dat zeker mogelijk als je het goed gestructureerd aanpakt. Ook al ben je geen beginner meer is het wel raadzaam om de eerste paar weken te trainen als een beginner. Gewoon om alles weer even bij te werken. Zo'n beginnersschema vind je in dit topic: Wegwijzer voor nieuwe leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Daar vind je ook meer achtergrondinformatie en informatie over voeding. Je zegt dat je dun bent, juist voor mensen die wat moeilijker aankomen is het belangrijk om een goede voeding te hebben. Door een goede voeding lever je genoeg bouwstoffen aan je spieren om te groeien. Maak eens een voedingsschema voor jezelf. Hoe je dat doet staat ook in dat topic.

Veel plezier met trainen!
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X