even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hoi ik ben Guido ben 36 jaar. Ik train nu zo'n 1,5 jaar in de sportschool. Ik heb daar voor veel gesport, handbal en kickboxen. Na een tijd niks te hebben gedaan gelukkig de weg naar de sportschool gevonden en aardig "verslaafd"geraakt.
    Ik heb in het begin grote stappen gemaakt maar het gaat nu wat langzamer.
    Mijn grootste "probleem" is nog mijn bierbuikje maar daar probeer ik nu hard aan te werken.
    Mijn gewicht is 91 kilo,lengte 1.88 en vet percentage is 17. bmi 25

Vet percentage heb ik mijn twijfels want dat wisseld nog regelmatig.

Welkom Guido

Je zegt dat je resultaten nu wat langzamer gaan. Heb je al een voedingsschema? Zo niet, dan denk ik dat zoiets je resultaten weer kan aanzwengelen. Hoe je een voedingsschema bouwt staat in dit topic: Wegwijzer voor nieuwe leden - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Waarschijnlijk meet je je vetpercentage met een weegschaal? De resultaten op zo'n weegschaal kunnen wisselen en zijn niet zo betrouwbaar, dat hangt bijvoorbeeld samen met je vochtbalans. Dat kan de schommelingen verklaren.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Bedankt Ellie, probeer inderdaad nu goed naar de voeding te kijken. Ik zal kijken of ik een goed schema kan vinden/maken.
      Meet het vetpercentage op de sportschool door in een apparaatje te knijpen. Maar begreep inderdaad dat vocht veel invloed kan hebben op de meeting.

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X