Nieuw lid DBGN

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw lid DBGN

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en wil mij graag even voorstellen.

Mijn naam is Derek ben 18 jaar en kom uit Groningen. Sinds 4 weken ben ik nu actief aan het trainen, en ga nog altijd met veel plezier naar de sportschool.

Ik hoop dat we een leuke tijd hier met elkaar kunnen beleven op het forum

met vriendelijke groeten,

Derek

Welkom Derek!

Nu ben ik wel benieuwd naar je doelen: wil je sporten voor het plezier, afvallen of spieren opbouwen? Vertel eens wat meer over jezelf, dan kunnen de mensen hier ook gerichter tips geven.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
      Welkom Derek!

Nu ben ik wel benieuwd naar je doelen: wil je sporten voor het plezier, afvallen of spieren opbouwen? Vertel eens wat meer over jezelf, dan kunnen de mensen hier ook gerichter tips geven.
      Mijn doel is op spieren op te bouwen,om in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk te bereiken. Ik train momenteel met een standaard trainings- en voedingsschema, maar ik hoop er het beste van.

Ik ben 185cm lang, weeg 69kg en heb een vetpercentage van 17,5%.

Toch heb ik niet de illusie dat het als ik train allemaal heel erg snel gaat met mijn spieropbouw en ik besef mij dan ook dat het heel traag gaat.

Comment

Welkom!

Originally posted by DBNG View Post
        Toch heb ik niet de illusie dat het als ik train allemaal heel erg snel gaat met mijn spieropbouw en ik besef mij dan ook dat het heel traag gaat.
        Rome is ook niet in één dag gebouwd. Geduld .
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom

Comment

Welkom
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X