voorstellen/bokser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen/bokser

Allen,

Ik ben Coen, 34 jr, 1.81, 84 kg, zeer drukke baan en na een gele kaart van arts (te vet, geen cond, te veel alcohol, 10 jr niet gesport etc.) sinds 4 maanden fanatiek gaan boksen (1 a 2 x per week, PT) olv oud topbokser.

Ik vind het superleuk, voel me stuk beter, houd het vol, maar merk dat ik nu behoefte krijg aan een gespierder en explosiever lichaam en dat ik moeite heb met gezonder eten. Twijfel aan een dieet/voedingsschema en uitbreiding van de bokstrainingen met krachttraingen en/of conditie (joggen), heb tijd voor drie traingen per week, waarvan 1 ad hoc in te plannen moet zijn (joggen bijvb.).

Groet,

Coen

welkom!
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom veel succes
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Veel dank. Ik heb al veel nuttige info gelezen! Het voedingsaspect is een stuk belangrijker dan ik dacht hahaha

Comment

Welkom!

Originally posted by Matlock View Post
          Veel dank. Ik heb al veel nuttige info gelezen! Het voedingsaspect is een stuk belangrijker dan ik dacht hahaha
          voeding is de sleutel van succes.

Comment

Ik ben met de info van dit forum om een voedingsschema op te stellen; gaat de goede kant op.

Twijfel wel over de 3e training; krachttraining of joggen? Bij de twee boksslessen (5 kwartier per les) zit gemiddeld een kwartier lichte krachttaining; verder touwspringen, zak, handschoenen en sparren

Comment

Welkom Coen.
              keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X