Ben 18 ben van 72 kg naar 101,3 gegaan ben 1,76 en ben nu aan het twijffelen of ik droog zal trainen of doorgaan met massa
voorstellen
Collapse
X
-
Originally posted by InfineGhost View PostWat is je VP% ?? van daaruit kan je eigenlijk beter bepalen wat je kan doen
rond de 14 maar wil het niet zo hebben dat ik in de zomer zo'n opgeblaze pad ben bij me buik vooral dan wil eigenlijk me massa behouden en een beetje vorm in me buik hebbe zoals die bodybuilders of season hebbe
Comment
-
plaats mijn vraagtekens zowieso bij die 14 %
zeker omdat je pas 18 bent en 30 kilo bent aangekomen. Zeg niet dat het helemaal onmogelijk is maar als het wel zo is is je voornaam superman van de eeuw
overtuig ons even met een pic van jezelf, toekomstig mr olympia43 and still growing
Comment
-
Originally posted by Body 42 View Postplaats mijn vraagtekens zowieso bij die 14 %
zeker omdat je pas 18 bent en 30 kilo bent aangekomen. Zeg niet dat het helemaal onmogelijk is maar als het wel zo is is je voornaam superman van de eeuw
overtuig ons even met een pic van jezelf, toekomstig mr olympia
heb 2 kuurtjes gehad
Comment
-
Originally posted by lifting101 View Postheb 2 kuurtjes gehadIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
haha een niet zo sterk antwoord
ook al had je er 20 gehad dan nog is het discutabel wat je schrijft ik weet nu ook bijna zeker dat je loopt te lullen niet doen joh is niet nodig gewoon eerlijk zijn
vertel dan even hoe je vet is gemeten
ook zoiets raars heb alleen foto van een tijdje geleden
je bent 18 jaar man zijn de fotos van je geboorte of zo
misschien reageer ik erg sterk maar mijn irritatie loopt op omdat er hier veel word gelogen over stats wees een vent en zet er fotos bij anders nier lullen43 and still growing
Comment
-
ik kan jullie nu al zeggen dat hij fake is hij heeft me en pm gestuurd dat hij niet herkend wil worden omdat ze niet mogen weten op zijn sportschool dat hij heeft gebruikt. als dat zo is trainen daar alleen debielen omdat 30 kilo aankomen in spiermassa je niet redt op brood en water.
Daarbij geeft hij eerst aan dat hij geen foto van nu heeft waarmee hij impliceert dat die er nog wel komt.
Kortom weer een wannabe.43 and still growing
Comment
-
Inderdaad zou me niet zo ergeren, indien hij liegt blijft hij hier toch niet.
Breek niet iedereen af vanaf het begin
Voor de rest wil ik wel ook eens een foto'tje zien
welkomI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-