Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo leden van het Bodynet Forum

Mijn naam is Angelo en ben 28 jaar oud. Heb een kantoorbaantje en in mijn vrije tijd zit ik vaak in de sportschool (4x in de week). Naast werken en sporten, breng ik veel tijd door met mijn vriendin en dochtertje.

Ben al 8 jaar bezig met sporten, maar daar zaten ook veel rustperiodes tussen. In 2011 woog ik 78 KG maar door stress en werk ben ik toen flink afgevallen 9 KG om precies te zijn. Was ook 3 maanden gestopt met trainen en mijn voeding was erg slecht. Ben nu weer serieus bezig en heb een mooi voedingsschema samengesteld (4 KG aangekomen).

Eat BIG to Get BIG

I will keep you posted

Welkom. Succes met je doelen :-)
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Welkom
      Hoeveel weken/maanden deed je erover om die 4 kilo aan tekomen? En is je vetpercentage hard omhoog gegaan?

Succes met je doelen

Comment

Om eerlijk te zijn heb ik mijn vetpercentage daarna niet meer opgemeten. Om 4 kg aan te komen heb ik
        anderhalve maand goed moeten eten. En daar zaten ook echt dagen bij dat ik een maaltijd moest overslaan. We hebben hier geen magnetron op het werk dus kan ook geen bakjes eten meenemen.
        Zou wel mooi zijn als het 4kg aan spiermassa zou zijn geweest, maar dat denk ik niet :-P

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X