Nieuwe sportieveling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe sportieveling

Hallo iedereen,
    Ik heb me gister aangemeld op dit forum dus leek het me wel leuk om me even voor te stellen. Ik ben een vrouw van 18 jaar, student en woont op kamer. Sinds een half jaar ben ik 3 keer in de week gaan fitnessen. Ik begin nu echt vorderingen te merken, zo gaat het hardlopen al steeds makkelijker en langer.
    Maar ik ben nog niet tevreden met mijn vet%. Ik train mijn buikspieren best vaak en hard, maar ik vind het jammer dat je de spieren niet echt kunt zien door een beetje vet.. Dit wil ik er nu echt af gaan trainen en ben nu ook begonnen met het opstellen van een voedingsschema.
    Dit blijkt allemaal wat lastiger dan ik had verwacht, dus ik vraag jullie binnekort waarschijnlijk nog een keer om advies! Eerst ga ik even aan de slag met de info van de sticky's!

Misschien handig voor jullie om te weten: ik ben 164 cm lang en weeg 55 kg.

Groetjes Bloem18

Welkom!

Mooi streven heb je, alleen vergeet niet dat het erg moeilijk is als vrouw zijnde om een sixpack te kweken! Moet zeggen dat ik het persoonlijk mooier vindt als je het net niet zou kunnen zien
    Succes met het doornemen van de sticky's, vergeet vooral de wegwijzer voor nieuwe leden niet!
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Hoi welkom

Comment

Welkom!

Deze is handig voor een voedingsschema op te stellen forum.bodynet.nl/attachments/dagelijkse-voeding/12356d1328631031-voedingsschema-excelsheet-voedingsschema-leeg-v4.xls

Doe je ook aan krachttraining of alleen cardio?
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

veel succes!
            "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Welkom, wat voor studie doet deze student? Een beetje vet van 55kg kan nooit veel zijn
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X