voorstellen/hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen/hulp

Hallo, ik ben nieuw op dit forum

Ik ben sinds 2 maanden flink bezig met buikspieroefeningen. Nu is het zo dat ik duidelijk verschil merk aan mijn buik, maar dan het bovenste gedeelte. Dit komt natuurlijk omdat ik daar minder vet heb als lager. Ik doe helaas verder nog niet echt een sport erbij, omdat ik snel last van mijn gewrichten krijg. Ik ben van plan als het beter weer wordt te gaan skaten. Ik doe buikspieroefeningen in setjes van 3 en dan 20x. Ik heb ongeveer 12 verschillende oefeningen die ik dan doe. Ik heb het al iets verhoogd maar krijg sinds kort niet echt meer spierpijn. Ik ben trouwens 1,73 lang en weeg 63 kilo. Mijn vraag is of mensen tips hebben om te zorgen dat ik mijn buik sneller gespierd krijg in 1 geheel en misschien goeie tips/oefeningen voor de heupen?
    Groetjes Nishino

Als je snel een sixpack wilt krijgen zul je ook goed moeten eten en de rest van je lichaam ook moeten trainen. Als de rest van je spieren groter worden verbranden ze ook meer vet in rust en dan zul je ook sneller je buikspieren zien.

Comment

Welkom Nishino. Je oefeningen zullen weinig zin hebben. Zichtbare buikspieren krijg je namelijk door een laag vetpercentage. Ze zeggen daarom ook niet voor niks dat abs in de keuken worden gemaakt
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welkom!

http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...tml#post952527

Lezen zal je

Comment

Welkom

Comment

Welkom !

Comment

thanks all

en uiteraard snap ik dat je meer werk moet doen om resultaat te zien. ik ben benieuwd of iemand kan zeggen wat beter is, 3x per week een uur skaten,hardlopen,joggen? en qua voeding eet ik 1x per week vet. nu drink ik ipv water wel ranja,weet dat er veel suikers inzitten. welke voedingsmiddelen kan ik nu het beste vermijden? en bijv wat op brood?

Comment

1x in de week vet? das wel heel weinig man. Iedereen hier eet 7 dagen per week vet.
                Ik zou nog eens goed de stickys lezen.

Comment

Ik zou suikers zoveel mogelijk proberen te vermijden en qua vetten letten op gezonde vetten. Olijfolie, bio pindakaas, nootjes (ongezouten)
                  En veel water drinken helpt ook als ik me niet vergis.
                  (ik drink eigenlijk alleen maar water)
                  Correct me if i'm wrong!

Comment

Op brood (donker brood) doe ik zelf altijd kipfilet, runderrookvlees en af en toe bio pindakaas

Comment

fossah, met vet bedoel ik dat ik elke vrijdag vette hap heet friet met mayo enz, en wat jij elke dag aan vet dan? sorry ben nog een newbie hier ben trouwens geen ventxD en pindakaas lust ik niet.. doe op brood,meestal kaas of hagelslag..

Comment

Originally posted by nishino View Post
                        fossah, met vet bedoel ik dat ik elke vrijdag vette hap heet friet met mayo enz, en wat jij elke dag aan vet dan? sorry ben nog een newbie hier ben trouwens geen ventxD en pindakaas lust ik niet.. doe op brood,meestal kaas of hagelslag..
                        Haha ik had al zo'n vermoeden, maar wilde even duidelijk hebben dat vetten belangrijk zijn. Aan vet eet ik pindakaas, verschillende soorten noten, vis, etc.

Lees de stickys even, nogmaals, echt waar, daar staat zo perfect uitgelegd hoe of wat.

Comment

Hmm, oke ik zal hem nogmaals doorlezen.

Misschien toch maar iemand opzoeken voor een speciaal eet-plan

Comment

Originally posted by nishino View Post
                            Hmm, oke ik zal hem nogmaals doorlezen.

Misschien toch maar iemand opzoeken voor een speciaal eet-plan
                            Is nergens voor nodig. Als je er zelf tijd en moeite in steekt dan kan je uit de stickys en topics genoeg informatie halen om een degelijk voedingsschema samen te stellen mits je hier wel wat moeite voor doet. Ben je te lui om ergens hard voor te werken? Dan kan je inderdaad een voedingsschema laten samenstellen maar is alleen maar zonde van je geld.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                              Ben je te lui om ergens hard voor te werken?
                              Als je de moeite niet neemt om via de sticky's je eigen voedings schema te maken.Kan ik nu al voorspellen dat niet de discipline hebt om zo'n schema te volgen dus ook geen sixpack.

Het is dus wel een kwestie van moeite doen.
                              Ik heb die discipline niet,ik heb dus ook geen sixpack.
                              ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ Ik ben niet dik,ik zit in mijn bulk fase ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X