Hey,
Bij deze ben ik lid geworden van dit forum.
Geintereseerd in schema's, ervaringen Do's and Don'ts.
Sinds vandaag gestart met fitnes, zeer weinig ervaring met fitness zelf,
Wel heb ik vele sporten beoefend zoals, Turnen van mijn 6 tot 12de levensjaar, voetbal een aantal jaren, badminton, volleybal en uiteindelijk Boksen.
Met boksen ben ik moeten stoppen vanwege blessures aan mijn schouders,
Ik heb mijn rechter schouder 3 maal uit de kom gehad en mijn linker 2 maal....
ik ben met sporten gestopt sinds mijn 21ste... en ben daarna kettingroker geworden...Daarvoor nooit een sigaret aangeraakt! I suck lol...
Nu een aantal jaren verder, inmiddels 29, beginnen de kilo's eraan te vliegen en mijn conditie is zwaaaaar beneden peil.
Eerst een klein stapje zetten en hopelijk kom ik in de goede richting en blijf ik die richting behouden.
Het valt zwaar, mijn state of mind is veranderd en hopelijk vind ik het weer terug.
I wish all of you good luck, an d just have fun
groetjes,
Tim
Bij deze ben ik lid geworden van dit forum.
Geintereseerd in schema's, ervaringen Do's and Don'ts.
Sinds vandaag gestart met fitnes, zeer weinig ervaring met fitness zelf,
Wel heb ik vele sporten beoefend zoals, Turnen van mijn 6 tot 12de levensjaar, voetbal een aantal jaren, badminton, volleybal en uiteindelijk Boksen.
Met boksen ben ik moeten stoppen vanwege blessures aan mijn schouders,
Ik heb mijn rechter schouder 3 maal uit de kom gehad en mijn linker 2 maal....
ik ben met sporten gestopt sinds mijn 21ste... en ben daarna kettingroker geworden...Daarvoor nooit een sigaret aangeraakt! I suck lol...
Nu een aantal jaren verder, inmiddels 29, beginnen de kilo's eraan te vliegen en mijn conditie is zwaaaaar beneden peil.
Eerst een klein stapje zetten en hopelijk kom ik in de goede richting en blijf ik die richting behouden.
Het valt zwaar, mijn state of mind is veranderd en hopelijk vind ik het weer terug.
I wish all of you good luck, an d just have fun
groetjes,
Tim
Comment