japtuner. nieuw hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• japtuner. nieuw hier

hallo ik ben kristof aka japtuner (omdat ik in het japanse autowereldje zit)
    ik ben 22j
    weeg 96kg en ban 1m80
    is dus zeker 15kg overgewicht dat ik moet kwijtraken.

maar ik ben er nog niet zolang mee bezig dus ik weet nog nie echt dat ik het goe doe of niet..
    daarom ik mij ook hier aanmeld.

ik train 6 dagen in de week en mijn dagelijkse job is ganse dagen manueel 3 camions (2500 a 3500banden) lossen met de hand vol met autobanden (zeer zwaar dus)

daarom zou ik graag mijn train schema voorstellen en er (opbouwende) kritiek willen op krijgen
    niet goed is niet goed en dan hoor ik dat ook graag

schema.

maandag : schouders . buik .borst
    dinsdag : rug. bicep.bovenbeen
    woensdag : borst. tricep. kuiten
    donderdag : bicep .tricep . onderarmen
    vrijdag : schouders. buik
    zaterdag : rug. borst.

ik doe elke training 1uur per dag en daarna elke dag een kwartier cardio.

voor ik ga gaan trainen eet ik 3 eiwitten in de pan met een boterham + banaan en yoghurt en 1 whey sensation shake.

savonds portie rijst / paella met kip en groenten

en achteraf de training nog een whey sensation shake.

dus nu is de vraag is dit goed in jullie ogen ?

grtjs en al bedankt op voorhand
    Last edited by japtuner; 28-05-2012, 19:10.

Originally posted by japtuner View Post
    hallo ik ben kristof aka japtuner (omdat ik in het japanse autowereldje zit)
    ik ben 22j
    weeg 96kg en ban 1m80
    is dus zeker 15kg overgewicht dat ik moet kwijtraken.

maar ik ben er nog niet zolang mee bezig dus ik weet nog nie echt dat ik het goe doe of niet..
    daarom ik mij ook hier aanmeld.

ik train 6 dagen in de week en mijn dagelijkse job is ganse dagen manueel 3 camions (2500 a 3500banden) lossen met de hand vol met autobanden (zeer zwaar dus)

daarom zou ik graag mijn train schema voorstellen en er (opbouwende) kritiek willen op krijgen
    niet goed is niet goed en dan hoor ik dat ook graag

schema.

maandag : schouders . buik .borst
    dinsdag : rug. bicep.bovenbeen
    woensdag : borst. tricep. kuiten
    donderdag : bicep .tricep . onderarmen
    vrijdag : schouders. buik
    zaterdag : rug. borst.

ik doe elke training 1uur per dag en daarna elke dag een kwartier cardio.

voor ik ga gaan trainen eet ik 3 eiwitten in de pan met een boterham + banaan en yoghurt en 1 whey sensation shake.

savonds portie rijst / paella met kip en groenten

en achteraf de training nog een whey sensation shake.

dus nu is de vraag is dit goed in jullie ogen ?

grtjs en al bedankt op voorhand
    Welkom!

Je traint veel te vaak. Je kan beter 3 a 4 x per week gaan. Je spieren hebben ook rust nodig, dat zijn juist de momenten wanneer ze groeien (mits je de goede voeding tot je neemt).

Er staat ergens op dit forum een goed full-body schema en er staat ook ergens een ub/lb schema waarbij je 4 dagen in de week traint, en dan train je; dag 1: upper-body, dag 2: lowerbody, dag 3: upper-body, en dag 4 weer: lowerbody.

Met het schema waarmee je nu traint train je ook de dag na je schouders borst, dit is niet heel verstandig aangezien je met de borst-training ook al je schouders meepakt (vooral met bench-press).

Verder is het niet noodzakelijk om je onder-armen te trainen mits je de compound-oefeningen gewoon goed uitvoert, dan zullen je onderarmen vanzelf meegroeien.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
      Welkom!

Je traint veel te vaak. Je kan beter 3 a 4 x per week gaan. Je spieren hebben ook rust nodig, dat zijn juist de momenten wanneer ze groeien (mits je de goede voeding tot je neemt).

Er staat ergens op dit forum een goed full-body schema en er staat ook ergens een ub/lb schema waarbij je 4 dagen in de week traint, en dan train je; dag 1: upper-body, dag 2: lowerbody, dag 3: upper-body, en dag 4 weer: lowerbody.

Met het schema waarmee je nu traint train je ook de dag na je schouders borst, dit is niet heel verstandig aangezien je met de borst-training ook al je schouders meepakt (vooral met bench-press).

Verder is het niet noodzakelijk om je onder-armen te trainen mits je de compound-oefeningen gewoon goed uitvoert, dan zullen je onderarmen vanzelf meegroeien.
      danku voor u antwoord
      kga u advies zeker in mijn hoofd steken en hier een goed schemake zoeken en iets minder gaan trainen.
      ik dacht hoe meer hoe beter
      en wat is goede voeding ?
      veel fruit ? water? pastas? groenten ?
      grts

Comment

danku voor u antwoord
        kga u advies zeker in mijn hoofd steken en hier een goed schemake zoeken en iets minder gaan trainen.
        ik dacht hoe meer hoe beter
        en wat is goede voeding ?
        veel fruit ? water? pastas? groenten ?
        grts
        Hoe meer hoe beter gaat in dit geval niet op. Zolang je 3 a 4 x per week gaat trainen, en op deze trainingen echt alles geeft en dit combineert met een goed voedingsschema moet je een heel eind komen!

Wat goede voeding is? Tja daar is een gehele voedings-sectie voor op dit forum, daar staan stickies in waar je veel informatie vandaan kunt halen, en verder kan je de topics even doorlezen waar ook veel nuttige informatie in te vinden is.

1 a 2 stuks fruit per dag is inderdaad goed, neem dit vooral voor het avond-eten in verband met de suikers die in fruit zitten.

Water is altijd belangrijk om voldoende te drinken (1,5 a 2 liter), en als je echt goed bezig bent en veel eiwitten nuttigt kan dit oplopen tot 3, misschien zelfs wel 4 liter water per dag.

Groenten is ook altijd goed voor iedereen, pasta's kan je ook prima eten maar wel met mate. Rijst/kip/groenten is een goede fitness-maaltijd.

Maar nogmaals, ga zelf op onderzoek uit en je zult op dit forum een heleboel informatie kunnen vergaren die je zelf kan gaan toepassen.

Comment

Bereken je voedingsbehoefte en maak aan de hand daarvan een voedingsschema. Kies producten als brood vis rijst kip kwark etc.

Je hebt hier op ht forum ook een sticky met informatie daarover..

Gr

Comment

het zal misschien aan mij liggen maar ik kan maar 1 pagina zien van het sticky gedeelte..
            klopt dit ?
            ik heb hieral 10 tallen trainingschemas gezien maar ik snap er niks van..
            voor mijn zijn al die woorden latijn..
            dus moest er iemand zijn die een goed beginner schema weet staan in het nederlands mag je mij het zeker tonen.

mijn voedingschema begint al goed te lukken door hier op het forum te kijken dus dat komt goed.
            nu nog een goed schemake vinden en ik kan er volop voor gaan

al bedankt voor jullie antwoorden.
            grts

Comment

Welkom! , japanse autowereldje? vertel ! ben zelf premium op cch met mijn ep3.
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                Welkom! , japanse autowereldje? vertel ! ben zelf premium op cch met mijn ep3.
                dan zullen wij elkaar wel al gezien hebben op meetings
                ik ben trouwens ook aangemeld op cch.
                ik rijd met een blauwe crx ee8 met japanse vlag op mijn schuifdakje
                ik ben vooral actief op hondaclub-belgium.be

Comment

dan zullen wij elkaar wel al gezien hebben op meetings
                  ik ben trouwens ook aangemeld op cch.
                  ik rijd met een blauwe crx ee8 met japanse vlag op mijn schuifdakje
                  ik ben vooral actief op hondaclub-belgium.be
                  Kijk , Klink wel bekend. Stond ook op de jaf cch (hcn) stand dit jaar. vorig jaar ook een paar keer 402automotive.
                  2 juni ook naar nijkerk bij Fullcar?
                  Mind is everything.

Comment

Kijk , Klink wel bekend. Stond ook op de jaf cch (hcn) stand dit jaar. vorig jaar ook een paar keer 402automotive.
                    2 juni ook naar nijkerk bij Fullcar?
                    hoe noem je op hcn ? dan kan ik eens naar u profiel kijken.
                    als ik het haal ja want ik ben een intake swap van een b18c op men crx aan het steken
                    dus ik doe mijn best

Comment

hoe noem je op hcn ? dan kan ik eens naar u profiel kijken.
                      als ik het haal ja want ik ben een intake swap van een b18c op men crx aan het steken
                      dus ik doe mijn best
                      Zelfde als hier. wieiswie niet geheel up 2date.
                      Mind is everything.

Comment

Zelfde als hier. wieiswie niet geheel up 2date.
                        oke ik noem daar ook japtuner
                        zal morgen eens naar u profiel kijken.
                        ga nu in mijn bed kruipen morgen weeral vroeg dag..

Comment

welkom

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            welkom
                            danku

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies