Voorstellen, en een goede vraag! haha

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patrickk21 View Post
    Ik zal even mijn voedingschema zoals ik hem meestal heb, hier proberen neer te zetten.

09:00 Eiwit shake van weight care ( 100% plantaardig eiwit) + banaan+ 1 a 2 boterhammen met 3 plakjes kipfilet en 1 plakje kaas.

10:30 sinaasappel

12:00/12:30 2 boterhammen met kipfilet

14:30 yoghurt of fruit

avond eten: droge aardappelen/pasta/rijst/kip/ varieert. Natuurlijk ook groenten. + shake voor het trainen ( dezelfde plantaardige eiwit van weight care)

PS: Licht eraan wanneer ik train, train ik in de middag, pak ik daarvoor de shake.

Ik ben 1,80, en weeg 88 kg. Ik wil m'n buikje eraf hebben, en zou het zo goed moeten zijn? Of zou ik aan andere eiwitten shake moeten beginnen?

Hoop Op een goed advies !

Mvg

Patrick
    Dit komt niet eens in de buurt van wat de ervaren mannen in dit topic je hebben aangeraden.

Comment

Originally posted by Patrickk21 View Post
      Ik zal even mijn voedingschema zoals ik hem meestal heb, hier proberen neer te zetten.

09:00 Eiwit shake van weight care ( 100% plantaardig eiwit) + banaan+ 1 a 2 boterhammen met 3 plakjes kipfilet en 1 plakje kaas.

10:30 sinaasappel

12:00/12:30 2 boterhammen met kipfilet

14:30 yoghurt of fruit

avond eten: droge aardappelen/pasta/rijst/kip/ varieert. Natuurlijk ook groenten. + shake voor het trainen ( dezelfde plantaardige eiwit van weight care)

PS: Licht eraan wanneer ik train, train ik in de middag, pak ik daarvoor de shake.

Ik ben 1,80, en weeg 88 kg. Ik wil m'n buikje eraf hebben, en zou het zo goed moeten zijn? Of zou ik aan andere eiwitten shake moeten beginnen?

Hoop Op een goed advies !

Mvg

Patrick
      S,avonds tussen het avondeten en het slapen zit alleen nog maar een shake, dat is ook erg weinig. Je zou zoiezo voor het slapen gaan 500gram magere kwark van de aldi kunnen eten, die zijn ook niet duur en je hebt gelijk weer flink wat eiwitten binnen.Verder zou je je maaltijd van 14:30 uur kunnen vervangen voor rijst en een blikje tonijn ipv fruit of yoghurt. Blikje tonijn 1 euro en een pak zilvervliesrijst ook zoiets. Dat is per maaltijd 1 biertje minder in de stad haha.
      Last edited by r1mario; 26-06-2012, 18:37.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X