vraag voor beginner,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Waarom zou dat aan het UG merk liggen?
    Is dat geconstateerd door een arts, of heeft hij dit zelf bepaald?

Had hij misschien Trenbolon of Parabolan?
    Deze stoffen kunnen op de longen slaan (Trenhoest) maar dan heeft hij zelf de fout gemaakt door het te dichtbij of zelfs in een ader te spuiten.
    Verder geloof ik niet dat het vocht op/bij/in de longen zou kunnen brengen.
    ja idd hij was bezig met trenbolon
    en hij is ermee naar dokter gegaan
    het zal wel zijn fout geweest zijn om verkeerd te steken
    deze man heeft ook geen ervaring van "kuren
    ik heb het hem ook afgewezen en vertelt dat hij er eerst wat info over moest opzoeken.
    maar helaas als een mens iets in zijn hoofd krijgt, krijg je het er niet gemakkelijk uit :d

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Steroiden worden niet in ml gerekend, maar in mg.
      Je wil het wagen op n Deca- Masteron stack?
      Een kuurtje van 40ml?
      Je start de laatste week met Nolvadex?
      Van elk elke 3dagen 1ml injecteren?

Kerel lees eens wat over steroiden, voordat je er mee gaat spelen.
      Je wilt gaan klooien met medicijnen. MISBRUIK heet dit..

Ik wil je met alle plezier helpen, maar (ja ik zeg maar) je schrijft hier iets, waarbij ik zeg: ik mag, en kan jou zo geen advies geven op deze manier.
      Omdat je er geen sikkepit van begrijpt waarmee je bezig wilt gaan.

Lees je in, meld je plan, vermeld je gewicht, je bf, je trainingsjaren en je doel..
      Aldus
      Reageer ik op de minst kinderachtige ,, ik bn op korte tijd van 130 kg naar 89kg gegaan, trainingsjaren ervaring hbik niet ik gebruik dit in sport niet in bodybuilding, ik hb nu veel veloverschot datik wil opvullen met war massa

Comment

Originally posted by michael8118 View Post
        Aldus
        Reageer ik op de minst kinderachtige ,, ik bn op korte tijd van 130 kg naar 89kg gegaan, trainingsjaren ervaring hbik niet ik gebruik dit in sport niet in bodybuilding, ik hb nu veel veloverschot datik wil opvullen met war massa
        41kg verloren? Respect hoor kerel.

Ik geef je dus weer antwoord,
        Je bent nu 41kg verloren, en waarschijnlijk is dat iets te snel gegaan, Door het snelle afvallen zit je nu te ruim in je vel, maar geen nood dat trekt weer helemaal strak hoor. Je huid heeft n jaar nodig om zich helemaal te vervangen. Daarbij zeg ik niet dat het met 1 jaar weer helemaal strak zal staan, maar het zal steeds beter gaan passen.

Nu wil je de ruimte op gaan vullen met spiermassa? Helaas dat is onmogelijk.
        Je weet dat vet minder weegt dan spier? En hoe wil je dat dan met je buik gaan zien?
        Daarbij komt nog het feit, dat steroiden echt niet zo werken dat jij bv 41kg extra krijgt in 1 jaar. Daar doe je 7-8jaar over, ook met steroiden.
        En dan moet alles nog optimaal zijn, zoals: je training, voeding en rust.
        Als 1 van deze niet optimaal is, gebruik je het voor Jan met de korte achternaam, en ben je na gebruik alles weer kwijt (waarschijnlijk ook je gezondheid)
        En dan denk je aan een Deca stack? Helemaal niet geschikt als jij net 41kg bent gezakt in bf. Het zal je zoveel vocht en vet geven dat je weer af bent bij het begin.
        Daarbij komt ook nog dat je als je niet leeft naar de sport, je gevaarlijk bezig bent met steroiden. Ze helpen je alleen maar naar de verdommenis.

Wees wijs, je hebt nu al zoveel je best gedaan om die 41kg te verliezen.
        Heb dan ook wat geduld voor je huid, die nog best strak komt te zitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X