Goedenavond allemaal. ik zal me ten eerste even voorstellen ben Mick 20 jaar en woon tijdelijk in harderwijk. ik weet totaal niet echt goed waar ik me vraag kan stellen dus doe het meteen bij me introductie. ik train net drie weken ben meteen begonnen met eiwit shakes. ik heb voor de rest hele leven gesport maar geen fitness. heb een tenger gebouwd lichaam.ik ben 1.80 en woog eerst 54 kilo.nu weeg ik 58 kilo. ben in drie weken erg opgeschoten kilos zijn op de goeie plekken gevallen en zie goed verschil qua bouw en omvang voor drie wekwn zeg maar. denk schokeffect of niet.
het is dus dat ik kan alleen maar borst, biceps met dumbels en grote halter, en biceps via armcrull ofzo via machine, buik cardio, triceps machinaal. ik train tot nu toe vier dagen achter elkaar dat ik alles pak en dan vier dagen rust. Wie kan ik hier vragen over stellen en me advies geven.
Hoop op een reactie, Mick
het is dus dat ik kan alleen maar borst, biceps met dumbels en grote halter, en biceps via armcrull ofzo via machine, buik cardio, triceps machinaal. ik train tot nu toe vier dagen achter elkaar dat ik alles pak en dan vier dagen rust. Wie kan ik hier vragen over stellen en me advies geven.
Hoop op een reactie, Mick
Comment