Even kennismaken en graag tips op me vragen!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even kennismaken en graag tips op me vragen!!

Haai allemaal!

Ik ben Sidney, 22 jaar en ik ga ei-nde-lijk weer beginnen met trainen.
    Ik ben 1.87 cm weeg 72 kg.
    Nou ga ik vandaag met een trainer in de sportschool een schema etc opstellen, dus dat zal de aankomende tijd wel goed komen.
    Maar nou heb ik een vraagje, door financiele omstandigheden kan ik gewoon niet elke dag een goede ochtend/middag/avond maaltijd klaarmaken.
    Nou heb ik letterlijk dagenlang op internet een beetje rondgekeken en nu kwam ik op eiwitshakes uit.
    Het aankomende jaar is het verstandig om niets te gebruiken lees ik meer dan juist wel.

Maar nou wil ik graag jullie mening aangezien ik te weinig binnenkrijg d.m.v voedsel.
    En wat is nou een goede eetschema met zo min mogelijk vet

Ik eet kwark/brinta of 2 boterhammen in de ochtend
    's middags fruit+brood met kipfilet
    'savond kip/rijst/macaroni

Verder ook het volgende: Vanaf vandaag heb ik een hele lange tijd om te trainen dus daar wil ik me nu volledig voor inzetten, maar hoe zit het met het aantal trainingen p.w ?
    Wat is het verstandigst ? Kwa Cardio & KT ? Ik wil elke dag maar begrijp 2 dagen rust slim is van de 7?

Final question; Alcohol hoe beïnvloed dit het sporten nou precies? Want daar kom ik ook niet echt uit.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen !!

Groetjes, Sidney
    Last edited by Junior_Starter90; 13-12-2012, 12:03.

Originally posted by Junior_Starter90 View Post
    Haai allemaal!

Ik ben Sidney, 22 jaar en ik ga ei-nde-lijk weer beginnen met trainen.
    Ik ben 1.87 cm weeg 72 kg.
    Nou ga ik vandaag met een trainer in de sportschool een schema etc opstellen, dus dat zal de aankomende tijd wel goed komen.
    Maar nou heb ik een vraagje, door financiele omstandigheden kan ik gewoon niet elke dag een goede ochtend/middag/avond maaltijd klaarmaken.
    Nou heb ik letterlijk dagenlang op internet een beetje rondgekeken en nu kwam ik op eiwitshakes uit.
    Het aankomende jaar is het verstandig om niets te gebruiken lees ik meer dan juist wel.

Maar nou wil ik graag jullie mening aangezien ik te weinig binnenkrijg d.m.v voedsel.
    En wat is nou een goede eetschema met zo min mogelijk vet

Ik eet kwark/brinta of 2 boterhammen in de ochtend
    's middags fruit+brood met kipfilet
    'savond kip/rijst/macaroni

Verder ook het volgende: Vanaf vandaag heb ik een hele lange tijd om te trainen dus daar wil ik me nu volledig voor inzetten, maar hoe zit het met het aantal trainingen p.w ?
    Wat is het verstandigst ? Kwa Cardio & KT ? Ik wil elke dag maar begrijp 2 dagen rust slim is van de 7?

Final question; Alcohol hoe beïnvloed dit het sporten nou precies? Want daar kom ik ook niet echt uit.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen !!

Groetjes, Sidney
    Alcohol beinvloed het sporten in mijn ogen alleen maar negatief. Want door alcohol droog je uit en het breekt je spieren af. Dus zo minimaal mogelijk houden.
    voor een goed eetschema met zo weinig mogelijk vet zul je even naar de stick's moeten kijken. En niet al het vet is slecht voor je

En ik zou eerst gewoon 3-4 x per week gaan en dat zo lang mogelijk vol te gaan houden.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Hoe bedoel je sticks?

Comment

Originally posted by Junior_Starter90 View Post
        Hoe bedoel je sticks?
        http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html
        keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse