Hallo iedereen.
Omdat ik nieuw ben op deze forum wil ik mijzelf even voorstellen!
Ik ben Kris en ben 19 jaar. Ik heb een chubby lichaam, niet dun en niet dik.
Veel familieleden van mij lijden aan diabetes en ik wil daar dus niet aan lijden, dus heb ik paar maanden geleden besloten om te gaan sporten.
Ik wil vooral afvallen, in spieren aankomen en droogtrainen. Ik ben al redelijk veel afgevallen want eind vorig jaar woog ik 71kg. Alhoewel ik op dit moment klem zit, bij een barriere en lukt het mij niet meer om af te vallen.
Ik ben 19 jaar oud.
Mijn lengte is 1.64 m
Ik weeg nu 61.1 kg
Huidige vetpercentage is ongeveer 17.7%
Mijn streefgewicht voor nu is denk ik 61-62 kg met een vetpercentage van 6-8% en als het kan een percentage van 3% !!
Ik weet niet of dit realistisch is maar ik doe mijn best! Ik let nu vooral goed op mijn voeding, en wil graag buiten hardlopen maar ivm deze wintertijden is het nu moeilijk! Verder heb ik thuis een pull-up stang geplaatst, dumbels en push-up bars, als ik wat 'verder' ben wil ik wel naar een sportschool toe maar voor nu ff niet om geld te besparen.
Dit is wie ik ben, wat ik wil bereiken maar ik weet zelf nog niet echt hoe ik dit 'kan' doen vandaar dat ik hier ben.![Smile](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/smile.gif)
Groeten!
Omdat ik nieuw ben op deze forum wil ik mijzelf even voorstellen!
Ik ben Kris en ben 19 jaar. Ik heb een chubby lichaam, niet dun en niet dik.
Veel familieleden van mij lijden aan diabetes en ik wil daar dus niet aan lijden, dus heb ik paar maanden geleden besloten om te gaan sporten.
Ik wil vooral afvallen, in spieren aankomen en droogtrainen. Ik ben al redelijk veel afgevallen want eind vorig jaar woog ik 71kg. Alhoewel ik op dit moment klem zit, bij een barriere en lukt het mij niet meer om af te vallen.
Ik ben 19 jaar oud.
Mijn lengte is 1.64 m
Ik weeg nu 61.1 kg
Huidige vetpercentage is ongeveer 17.7%
Mijn streefgewicht voor nu is denk ik 61-62 kg met een vetpercentage van 6-8% en als het kan een percentage van 3% !!
Ik weet niet of dit realistisch is maar ik doe mijn best! Ik let nu vooral goed op mijn voeding, en wil graag buiten hardlopen maar ivm deze wintertijden is het nu moeilijk! Verder heb ik thuis een pull-up stang geplaatst, dumbels en push-up bars, als ik wat 'verder' ben wil ik wel naar een sportschool toe maar voor nu ff niet om geld te besparen.
Dit is wie ik ben, wat ik wil bereiken maar ik weet zelf nog niet echt hoe ik dit 'kan' doen vandaar dat ik hier ben.
![Smile](https://forum.bodynet.nl/images/smilies/smile.gif)
Groeten!
Comment