Hallo,
Ik heb me al een beetje voorgesteld bij de topic voeding maar zal het hier ook nog even doen.
Ik ben Wilco 33 jaar jong kom uit Utrecht ben 1.87 weeg 90 kg.
Woon al 8 jaar samen met mijn vriendin heb 2 kinderen 3e is onderweg.
Om de rekeningen te betalen heb ik een eigen bedrijf daarmee doe ik het zogenaamde
spotrepair dat wil zeggen dat ik kleine lakbeschadigingen aan auto's herstel op locatie
of te wel ik spuit kleine stukken van de (A4 formaat) auto waar deze is beschadigd.
ben nu een kleine 2 maanden actief aan het sporten en ben het rustig aan het opbouwen
omdat ik in de begin fase niks wil forceren.
Ik begin er steeds meer plezier in te krijgen en ga er ook vanuit dat wanneer er straks resultaat
zichtbaar is dit alleen maar meer word.
Heb je vragen ik beantwoord ze graag.
dus dit ben ik in een notendop
Ik heb me al een beetje voorgesteld bij de topic voeding maar zal het hier ook nog even doen.
Ik ben Wilco 33 jaar jong kom uit Utrecht ben 1.87 weeg 90 kg.
Woon al 8 jaar samen met mijn vriendin heb 2 kinderen 3e is onderweg.
Om de rekeningen te betalen heb ik een eigen bedrijf daarmee doe ik het zogenaamde
spotrepair dat wil zeggen dat ik kleine lakbeschadigingen aan auto's herstel op locatie
of te wel ik spuit kleine stukken van de (A4 formaat) auto waar deze is beschadigd.
ben nu een kleine 2 maanden actief aan het sporten en ben het rustig aan het opbouwen
omdat ik in de begin fase niks wil forceren.
Ik begin er steeds meer plezier in te krijgen en ga er ook vanuit dat wanneer er straks resultaat
zichtbaar is dit alleen maar meer word.
Heb je vragen ik beantwoord ze graag.
dus dit ben ik in een notendop
Comment