Zal me even voorstellen, ik ben Roy 20 jaar en train nu ongeveer 7 maanden waarvan de eerste 2 behoorlijk licht maar dat is bij nader inzien wel goed geweest voor me aanhechtingen/pezen denk ik.
Ben met fitness begonnen omdat ik in de winter maanden meer binnen zit en ik toch me beweging wilde krijgen. Ik was van plan misschien wat cardio te gaan doen en wat apparaten ofzo.
Na een maand begon ik hier wat stickies en andere dingen te lezen en heb ik veel geleerd en ben toen ook serieus begonnen met fitness/bodybuilding.
Heb tot 2 weken geleden gebulkt wel clean en ben van 83 kilo naar 87 gegaan.
Nu is me plan om te cutten voor de zomer tot dat ik een vp heb waar ik tevreden mee ben.
Heb nog geen voedingsschema maar eet wel goed,
Train 6 keer per week en geen cardio omdat ik naast fitness nog doe aan andere sporten.
stats:
183 cm
87 kg
12.6 vp
Ben met fitness begonnen omdat ik in de winter maanden meer binnen zit en ik toch me beweging wilde krijgen. Ik was van plan misschien wat cardio te gaan doen en wat apparaten ofzo.
Na een maand begon ik hier wat stickies en andere dingen te lezen en heb ik veel geleerd en ben toen ook serieus begonnen met fitness/bodybuilding.
Heb tot 2 weken geleden gebulkt wel clean en ben van 83 kilo naar 87 gegaan.
Nu is me plan om te cutten voor de zomer tot dat ik een vp heb waar ik tevreden mee ben.
Heb nog geen voedingsschema maar eet wel goed,
Train 6 keer per week en geen cardio omdat ik naast fitness nog doe aan andere sporten.
stats:
183 cm
87 kg
12.6 vp
Comment