Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hallo, ik ben 20 jaar en ben nieuw op dit forum. Ik ben 1.85 m groot en weeg nu 63,5 kg. Ik ben nu begonnen met fitness en mijn bedoeling is om goed bij te komen en liefst in spiermassa
Goedemiddag, mijn waarde Salibe. Ik wens u een vruchtbare en leerzame tijd toe op dit wonderlijke forum. Moge u succes hebben met het behalen van uw doelen.
Ik zou zeggen lees de zomersticky eens door en maak een voedingsschema want ik denk dat je hier veel van kan leren. No offence, maar je bent nogal aan de lichte kant.
Ik weet dat ik nogal weinig weeg (heb lang aan duursport gedaan). Ik heb geprobeerd een voedingsschema te maken dat ik samen met een trainingsschema ga proberen te volgen
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment