Nieuw, dus even voorstellen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw, dus even voorstellen!

Hallo,

Ik ben Dennis, 17 jaar, 187 cm groot en een gewicht van 89kg. Ik ben sinds kort (2 weken) terug begonnen met krachttraining en ook cardio (5 dagn/week). Jaartje terug heb ik al krachttraining gedaan maar daar ben ik mee moeten stoppen door omstandigheden dus nu wil ik er terug 100% voor gaan nu het mogenlijk is! Men bedoeling is vooral conditie kweken en natuurlijk ook spiermassa en zo dat ik hier op dit forum wat kan opsteken over voeding en oefeningen. Ik wil 100% natuurlijk blijven trainen zonder shakes, kuurtjes, whatever allemaal. Ik let sinds dat ik terug bezig ben 100% op men voeding en ik moet zeggen het gaat makkelijker dan ik had verwacht, als we dit nu nog kunnen volhouden! Ik doe dit omdat mijn toekomste job bij de Politie is, dus dan vind ik dat je de uitstraling moet hebben en de krachten en conditie om je plicht te verwezelijken. Op de tijd dat ik het doe, ben ik al verliefd geworden op fitness. Na elke training voel ik me herboren en een beter man, je zit gewoon beter in je vel! Ik hoop dat ik wat kan leren van de rest hier als amateur en zo net als julie men doel kan bereiken. Bedankt dat je de tijd nam om dit te lezen!
    "Whey in de morgen is een dagje zonder zorgen"

Welkom Dennis!
    Ik weet niet wat je vetpercentage is,maar je hebt een mooie lengte en gewicht om te beginnen.

Goed initatief dat je naturel wil blijven trainen,maar shakes zijn echt niet verboden door de politie hoor!
    Kuurtjes is een ander verhaalals je naturel wilt trainen,maar shakes kunnen een goede aanvulling zijn al heb je die in principe(nog)niet nodig als je voeding in orde is.

Bij de stickies kan je veel antwoorden op je evt vragen vinden,maar misschien weet je al redelijk wat aangezien je al getraind hebt

In ieder geval succes!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Bedankt rainman!

En haha idd shakes zijn niet verboden maar toch wil ik het proberen naturel, ik beloof niets.. Wie weet over paar maanden heb ik er ook wel behoeften aan als ik merk dat ik het nodig heb en niet meer genoeg eiwitten en andere stoffen binnen krijg via mijn voedsel! Maar voorlopig lukt het goed dus.. & Bedankt voor je info en je steun!

Comment

Komt wel goed zonder shakes Anders krijg je er spijt van en dat is jammer, whey is geen wondermiddel he.
        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
          Komt wel goed zonder shakes Anders krijg je er spijt van en dat is jammer, whey is geen wondermiddel he.
          Gewoon keiveel TONIJN (of kip, kalkoen, zalm, pangasius, tilapia, eieren, kwark, enz...) VRETEN . Zit ook boordevol proteïne. Af en toe een proteineshake als je geen tijd hebt om te koken of om een maaltijd binnen te werken is gewoon handig

Comment

Ik hoop het tonijnvreter en is idd geen wondermiddel. Ik wil over een paar jaar tegen mezelf kunnen zeggen, alles wat ik nu bereikt heb is 100% natuurlijk gebeurd! En dat geeft me meer zelfvertrouwen ;d

Comment

Originally posted by OneMoreRepBro View Post
              Gewoon keiveel TONIJN (of kip, kalkoen, zalm, pangasius, tilapia, eieren, kwark, enz...) VRETEN . Zit ook boordevol proteïne. Af en toe een proteineshake als je geen tijd hebt om te koken of om een maaltijd binnen te werken is gewoon handig
              En een EITJE HE
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by WorkHard4result View Post
                Ik hoop het tonijnvreter en is idd geen wondermiddel. Ik wil over een paar jaar tegen mezelf kunnen zeggen, alles wat ik nu bereikt heb is 100% natuurlijk gebeurd! En dat geeft me meer zelfvertrouwen ;d
                Idd, ik doe het ook alleen met whey.
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by WorkHard4result View Post
                  Prima als je geen shakes neemt,maar wat is er onnatuurlijk aan whey?
                  Niet dat het onmisbaar is,absoluut niet,maar om het in 1 adem te noemen met kuurtjes...

Niet persoonlijk bedoeld hoor,maar ik lees het wel meer.

Je kan inderdaad"keiveel tonijn,kalkoen etc eten", maar het beste is dat je voedingsbehoefte uitrekent en aan de hand daarvan een voedingsschema maakt.
                  Teveel eiwitten is namelijk overbodig en de verhouding macro,s moeten wel goed zijn.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

En een EITJE HE
                    Hahaha,
                    En vooral MET dooiers,want daar zitten de goede vetten en mineralen toch in?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                      Hahaha,
                      En vooral MET dooiers,want daar zitten de goede vetten en mineralen toch in?
                      Lingoooo, TUTTUTUTU Dat is helemaal correct
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                        Prima als je geen shakes neemt,maar wat is er onnatuurlijk aan whey?
                        Niet dat het onmisbaar is,absoluut niet,maar om het in 1 adem te noemen met kuurtjes...

Niet persoonlijk bedoeld hoor,maar ik lees het wel meer.

Je kan inderdaad"keiveel tonijn,kalkoen etc eten", maar het beste is dat je voedingsbehoefte uitrekent en aan de hand daarvan een voedingsschema maakt.
                        Teveel eiwitten is namelijk overbodig en de verhouding macro,s moeten wel goed zijn.

Bedankt voor je tips en wat je zegt is wel waar. Maar voorlopig wil ik het alleen met voeding proberen, whey is idd niet onnatuurlijk of slecht.. Maar zoek er nu nog niet mee te beginnen zit natuurlijk ook weer net in het wereldje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X