beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginner

hallo allemaal,heb onlangs besloten om aan krachttraining te gaan doen.ben eens wat gaan googelen en zo dus ook op deze site terechtgekomen.heel informatief vind ik maar zit toch met een vraagje. ik zie zoveel posts over whey,dat dit het spierherstel bevordert enz..maar ik lees er ook bij dat dit je lichaamsgewicht op peil houd(of zelfs van vermagerd?)nu, mijn doel is juist van te verzwaren,door middelvan spieren te kweken natuurlijk maar toch...ik meet 1m80 en weeg 75kg.vet% is 20,9.als ik dan toch iets van suplementen zou willen nemen ben ik dan niet beter met een weightgainer?

in principe zijn whey shakes en weightgainers niet nodig, maak eerst een goed voedingsschema.
    als je dit hebt gemaakt zijn de shakes waarschijnlijk niet meer nodig
    -Bench 8x45
    -squat 8x65
    -Deadlift 6x97,5

Comment

dat denk ik ook ja,zal met dat schema al werk genoeg hebben denk ik

Comment

Originally posted by desmeu View Post
        dat denk ik ook ja,zal met dat schema al werk genoeg hebben denk ik
        lees de stickies even goed door als je een voedingsschema gaat maken, het is ook verstandig om een trainingsschema te maken
        -Bench 8x45
        -squat 8x65
        -Deadlift 6x97,5

Comment

whey shake na de training is niet verkeerd

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
            whey shake na de training is niet verkeerd
            dit kan ook gewoon vervangen worden door ander eten, persoonlijk hou ik niet zo van whey shakes.
            ze kosten ook best veel geld
            -Bench 8x45
            -squat 8x65
            -Deadlift 6x97,5

Comment

kan ik op deze site een trainingschema vinden voor een absolute leek?ben namelijk bang dat ik meer kwaad dan goed ga doen door met te zware gewichten te beginnen.of stel ik dit mss best op met iemand van het fitness center

Comment

whey shakes alleen op aanvulling van je schema indien nodig.

Comment

er staan genoeg schema's hier op het forum.
                  neem bijvoorbeeld een UB/LB schema
                  -Bench 8x45
                  -squat 8x65
                  -Deadlift 6x97,5

Comment

whey shakes zijn niet nodig. zorg eerst eens dat je voeding op orde is, lees de zomersticky eens door en gebruik dat beginners schema.
                    verder zijn er nog genoeg schema's hier op het forum te vinden, maar ik zou eerst eens goed de zomersticky doorlezen en met die informatie een voedingsschema opstellen en dan hier posten.
                    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X