Even voorstellen; Bob

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen; Bob

Laat ik me even voorstellen.

Ik ben Bob, inmiddels 25 jaar en ik train al een jaar of 6. Begonnen als ecto van 63 kg en begin dit jaar op mn zwaarst 93kg. Ik ben ook op een ander forum actief maar ik ben wel benieuwd wat dit forum te bieden heeft.

Stats:
    1m81
    90kg
    10%

SQ 160 / 5x150 (recent, tijd geleden 170 gesquat maar inmiddels meerdere blessures verder nog niet compleet terug)
    BP 130 / 13x100
    DL 220 / 5x200

FSQ 130
    OHP 80
    PP 100
    PLR 5x110
    power clean 110

Overige info: Mijn basis trainingsschema is 3 keer per week fullbody-achtige trainingen. Ik ben trouwens ook vegetariƫr.

In de bijlage een foto van mn shape een paar weken geleden.
    Attached Files

Hoi Bob welkom.
    mooi fysiek!
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Welkom kerel en net fysiek al! Mag ik vragen hoe jou voedingsschema er uit ziet als vegetarier?

Ik ben zelf geen vegetarier, maar ben hier wel benieuwd naar hoe je dan de nodige aanpassingen maakt in je schema.
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Welkom, strakke fysiek! Hoe droog sta je op die foto?

Zou je voedingsschema wel eens willen zien. Eet je als vegetarier meer 'alternatieve' proteinebronnen zoals soja en dergelijk of gewoon meer melk/eieren/shakes? Zou 't persoonlijk moeilijk vinden om zonder kip en ander vlees dagelijks aan genoeg proteinen te komen. Maar alle respect voor vegetariers hoor

Comment

Hey bbob,welkom na 3 jaar!
          Zeker een mooi fysiek en dat als vegetarier..al zegt dat niks,zo zie je maar weer.
          Veel noten eten zeker?
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
            Hoi Bob welkom.
            mooi fysiek!
            Dank je!

Originally posted by Mcvk View Post
            Welkom kerel en net fysiek al! Mag ik vragen hoe jou voedingsschema er uit ziet als vegetarier?

Ik ben zelf geen vegetarier, maar ben hier wel benieuwd naar hoe je dan de nodige aanpassingen maakt in je schema.
            Thanks!

Natuurlijk.

Ontbijt (in de auto)
            400 ml soja melk (ivm lactose)
            40 gr whey
            50 gr oats
            30 gr walnoten
            Multivitamine, omega caps

Tussendoor
            Appel

Lunch (op mn werk)
            100 gr pandan rijst / 300 gr zoete aardappel / 120 gr pasta
            100 gram diverse groenten
            80 gr Quorn
            2 ei-eiwit, 1 heel ei

Na mn werk, in de auto
            4 boterhammen met pindakaas / biologische kaas / light smeerkaas
            of whey pannekoeken

1e avondmeal
            Varieert, iets snels, vaak 4 opwarmpannekoeken of pasta

Trainingsdagen:
            Pre workout 30 gr whey, 1,5 scoop Supercharge
            Post workout 40 gr whey, 20 gr dextrose

2e avondmeal
            100 gr pandan rijst / 300 gr zoete aardappel / 120 gr pasta
            100 gram diverse groenten
            80-100 gr vleesvervanger

Toetje
            500 gr magere kwark
            2 kiwi's
            zoetstof

Totaal rond 3800 kcal, zo'n 230 gr eiwit, 430 gr carbs, 125 gr vetten
            Last edited by bbob; 19-08-2013, 13:17.

Comment

Originally posted by Theodore Rex View Post
              Welkom, strakke fysiek! Hoe droog sta je op die foto?

Zou je voedingsschema wel eens willen zien. Eet je als vegetarier meer 'alternatieve' proteinebronnen zoals soja en dergelijk of gewoon meer melk/eieren/shakes? Zou 't persoonlijk moeilijk vinden om zonder kip en ander vlees dagelijks aan genoeg proteinen te komen. Maar alle respect voor vegetariers hoor
              Dank je! Ik stond daar op ongeveer 8-9%
              Zie hierboven Het is inderdaad vaak ook moeilijk om aan mn eiwitten te komen, whey is dan wel echt een oplossing. Gelukkig ben ik ook niet zo carbgevoelig dus kan ik makkelijk wat meer carbs en minder eiwit eten.

Originally posted by rainman View Post
              Hey bbob,welkom na 3 jaar!
              Zeker een mooi fysiek en dat als vegetarier..al zegt dat niks,zo zie je maar weer.
              Veel noten eten zeker?
              Hehe ja ik stond er ook van te kijken dat ik mn wachtwoord nog wist

Dank je! Nee ik mag van mezelf gelukkig nog wel gewoon zuivel enzo consumeren. Ik ben geen veganist, die gaan nog wat verder.

Comment

Hoi Bbob, indrukwekkend fysiek! Misschien een gekke vraag, ben je naturel?
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                  Hoi Bbob, indrukwekkend fysiek! Misschien een gekke vraag, ben je naturel?
                  Ik ben geen "true natural" meer helaas

Ik heb 2 jaar geleden een experimentele fase gehad.

Comment

Maar je traint slechts 3 keer per week?
                    2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                    14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                    25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                      Maar je traint slechts 3 keer per week?
                      Dat klopt; maandag, woensdag, vrijdag. Soms train ik enkele weken ook nog op zaterdagochtend. Mijn trainingen duren wel inclusief opwarmen/foamrollen vaak 2,5 uur.

Ik zou graag 5 keer per week trainen maar dat lukt niet met mijn werk en vriendin
                      Last edited by bbob; 19-08-2013, 13:30.

Comment

He Bob welkom! Je hebt duidelijk verstand van zaken, kunnen we goed gebruiken hier! Waar ik heel erg benieuwd naar ben is je manier van trainen, oftewel, wat voor schema hanteer je?
                        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                          He Bob welkom! Je hebt duidelijk verstand van zaken, kunnen we goed gebruiken hier! Waar ik heel erg benieuwd naar ben is je manier van trainen, oftewel, wat voor schema hanteer je?
                          Dankjewel! Ik help graag dus wellicht kan ik hier ook mijn steentje bijdragen.

Ik heb het laatste jaar verschillende schema's gehanteerd omdat ik om blessures heen moest werken helaas. De laatste schema's die ik gevolgd heb zijn Stronglifts, Madcow, Smolov jr bench press (ivm quad-scheurtje), Wendler 5/3/1 (eigen fullbody variant) en de laatste weken even een vrije indeling omdat ik donderdag op vakantie ga.

Als ik weer terug ben ga ik weer een Smolov jr bench press cycle doen terwijl ik mijn heupblessure probeer te verhelpen en weer kracht op mn squat ga opbouwen (deload + lineair opbouwen)

Voorheen heb ik splits geprobeerd, fullbody-schema's, German Volume Training, Doggcrap etc.

Op elke situatie is een schema te maken, zowel training als voeding. En daarnaast is het na een aantal maanden ook gewoon leuk om weer eens wat nieuws te proberen

Comment

Welkom bob, zeer goed fysiek man...knap en leuk dat je dat zonder vlees doet.

Comment

Ik weet niet wat ik zie man!
                              Ik eet zelf minimaal 1 kg vlees per dag, maar ga dat zeker onder de loep nemen..
                              Niet om te rellen, maar is dit naturel te doen? Zo weinig proteine en zoveel spier?

Inspirerend!
                              Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X