Flex Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sluit me aan bij ironmind, tevens is het vrij prijzig in mijn ogen om aan zo'n wedstrijd mee te doen met begeleiding maar denk dat gain is pain je hier wat meer info over kan geven

Comment

Hoe sta je er nu voor dan, milena?
      Er zijn volgens mij genoeg vrouwen die in no time klaar zijn voor de bikini klasse.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

contact opnemen met Bianca Sieberichs van Energym.
        die kan ook gelijk beoordelen of het te kort dag is of niet.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

dubbel post
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Gewoon even Harry bellen of langs gaan bij Muscletotaal in Veldhoven. (je woont toch in Eindhoven)
            Hij en Rene organiseren de flexcup en daar kun je info halen en kijken of je dit jaar mee kan doen of dat een jaar wachten beter is.

kosten voor begeleiding liggen tussen de 50 en 250 euro pm ,wat geheel ligt aan hetgeen wat jij wil.
            alleen voeding is niet zo duur ,maar wil je wekelijkse aanpassingen en bv ook samen trainen dan komen daar nog extra kosten bovenop.
            neem daarbij ook je supps/ voedingskosten bij en vergeet je bruinings en poseer kleding en dan kun je zelf uitrekenen wat het ongeveer kost en wat jij daarvoor uit wil geven.
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Jij deed toch ook mee mvos?
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Dat ga ik eens doen naar Harry,
                Das een goeie aan hem kan ik dan alles vragen super ik kom er wel dat weet ik zeker maar miss niet nu, wel volgend jaar ;D

Comment

Veel succes, gewoon lekker doen!!!! Nice schermafbeelding though

Haters gonna hate

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
                    Veel succes, gewoon lekker doen!!!! Nice schermafbeelding though

Haters gonna hate

Hihihi

Comment

Ik betaalde des tijds voor mijn begeleider rond de 200 euro p/maand.
                      had me in 6 weken tijd van rond de 12% naar 4-5% gebracht. Dus iets meer als 1% p/week..
                      had zelf me twijfels erin of ik het nog ging halen, zelfs andere begeleiders twijfelde..
                      hij trainde 4x p/week met me mee.. of althans trainde mij. Ook had ik express gekozen voor iemand die niet al te veel atleten begeleide... destijds had hij er 3 inclusief ik..dit omdat ik het idee heb als je zoveel mensen begeleid niet kunt goed kunt focussen op de persoon.

Ik heb ook meegedaan aan de challange van harry en rene. Prima gasten...erg chill.. alleen kreeg ik het gevoel dat ik een nummer was en daarnaast was het te ver...
                      bij mijn andere begeleider kon ik hem gewoon opbellen over de kleinste dingen en appen enzo was ook geen probleem daarnaast ging ik dus echt reete snel bij hem.. ook de tijd die hij in mij stak per dag was wel 2 a 3 uur minimaal....

het is net wat je zelf wilt.....challange is leuk maar de resultaten vielen voor mij persoonlijk wat tegen..
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        Ik betaalde des tijds voor mijn begeleider rond de 200 euro p/maand.
                        had me in 6 weken tijd van rond de 12% naar 4-5% gebracht. Dus iets meer als 1% p/week..
                        Hoe ben jij erachter gekomen dat je vetpercentage 4-5% was, hoe had je dat gemeten?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Wie nie waagd wie nie wint.
                          Ik heb het gevoel dat het best hard kan gaan bij mij, vind het alleen nog erg moeilijk om alle berekeningen te weten zo als: hoeveel %
                          Het eten wat van hoe veel je ( ik ) mag hebben.
                          Ik heb de berekeningen wel maar dan moet je een eet schema maken kijk van de kcal weet iedereen wel de op somming.
                          Maar van de vetten, eiwitten, suikers en de koolhydraten ??
                          Geen idee.

Ik ben namelijk van mening dat de basis van heel het trainen voeding is.
                          Want hoe veel je ook traind en (hoe je traind natuurlijk) zwaar je ook traind, als je voeding niet goed is krijg je niet wat je wilt toch ???

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Hoe ben jij erachter gekomen dat je vetpercentage 4-5% was, hoe had je dat gemeten?
                            Nou schattingen maar kwam er dichtbij in de buurt op podiumdag...
                            dat meten vind ik ook bs... wat intresseerd dat... als je er gewoon wedstrijdklaar uitziet....

@milena... dat schema wat ik kreeg was echt een vaag schema . Maar het werkte wel en ook reete hard.. bij harry en rene kreeg ik zeg maar een basic schema of eigenlijk wat 'we' gewend zijn maar de resultaten vielen vies tegen...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                              Nou schattingen maar kwam er dichtbij in de buurt op podiumdag...
                              dat meten vind ik ook bs... wat intresseerd dat... als je er gewoon wedstrijdklaar uitziet....
                              Je zegt dat je van 12% naar 4-5% bent gegaan, iets meer dan 1% per week, maar toch zeg je dat meten onzin is? Vanwaar dan die getallen? En dan is het ook nog eens een schatting.

Dit is geen aanval op jou, begrijp me niet verkeerd, maar het komt een beetje tegenstrijdig over.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Tis toch een schatting om een beeld te geven.. ik kan ook zegge dat het worse was en in 6 weken tijd naar competition shape ben gegaan maar dan hebbie nog geen beeld...

Laatste meting was 13,7% 2 maanden erna overgestapt van begeleider dus was me vet% rond de 12% (niet al te veel verandert)... daarna wedstrijdshape.. strepen op de kont.. cuts everywhere...separations...
                                maargoed..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X