Flex Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jurvg View Post
    Dan ziet hij er minder groot uit dan iemand van 1.80 100kg, en 5% vet. Maar gewoon even droog hoor.
    Kijk is naar mij met mijn 13% en dikke cuts in de benen.... een skinny ecto die op 10-12% zit heeft niet zulke cuts in zijn benen... hierbij speelt massa een rol..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Kijk is naar mij met mijn 13% en dikke cuts in de benen.... een skinny ecto die op 10-12% zit heeft niet zulke cuts in zijn benen... hierbij speelt massa een rol..
      Hoe weet jij dat je 13% staat? Jij meet toch niet?

Comment

Oh my f#cking gosh.....
        Lmfao... gewoon... lmfao....
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          Oh my f#cking gosh.....
          Lmfao... gewoon... lmfao....
          ....

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
            Dan ziet hij er minder groot uit dan iemand van 1.80 100kg, en 5% vet. Maar gewoon even droog hoor.
            Precies, dat bedoel ik dus.

Originally posted by Dexie View Post
            Hij heeft het toch ook niet alleen over massa maar ook over vochtafdrijving? Dat maakt ook een wereld van verschil hoor. En als je minder massa hebt, komt het er ook minder 'door'.
            5% is 5%. Of je nu 120kg weegt of 80kg, die huid is gewoon dun en de spieren zijn goed zichtbaar als je wat extra spiermassa aan je lijf hebt hangen.

Deze kerel is 1,81m lang en weegt op het podium 79kg:

Het is een wereld van verschil qua massa vergeleken met iemand die veel meer spiermassa heeft, maar we hebben het hier over het vetpercentage.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Precies, dat bedoel ik dus.

5% is 5%. Of je nu 120kg weegt of 80kg, die huid is gewoon dun en de spieren zijn goed zichtbaar als je wat extra spiermassa aan je lijf hebt hangen.

Deze kerel is 1,81m lang en weegt op het podium 79kg:

Het is een wereld van verschil qua massa vergeleken met iemand die veel meer spiermassa heeft, maar we hebben het hier over het vetpercentage.
              Probeer dat maar aan gainispain uit te leggen.

Comment

Ok maar ff serieus ik heb gehoord dat je als je mee wilt dien aan de Dlex Cup je zonder kuur er niet komt is dat zo????

Want als dat zo is dan is dat vet balen voor mij want ik gebruik helemaal niks, en ben dat ook niet van plan.

Graag jullie mening hier over, of liever ervaringen.
                .................................................. .....................

Ik heb het voornamelijk over de bikini poses

Comment

Originally posted by Milena View Post
                  Ok maar ff serieus ik heb gehoord dat je als je mee wilt dien aan de Dlex Cup je zonder kuur er niet komt is dat zo????

Want als dat zo is dan is dat vet balen voor mij want ik gebruik helemaal niks, en ben dat ook niet van plan.

Er is hier wel iemand die heeft meegedaan en niet gebruikt hij heet talal. misschien moet je ff bij hem vragen

Lijkt me sterk dat je zonder niet mee kan doen,

Even een vraagje: waarom wacht je niet gewoon een jaartje zodat je alles op een rijtje kan zetten en rustig erover na kan denken. Daarbij kun je dan ook nog een goede voorbereiding neerzetten en evt een trainer.
                  Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Milena View Post

Een kerel van mijn sportschool heeft ook meegedaan als naturel. Doet dit jaar weer mee.
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Anders ben je altijd vrij hier je bikini poses te sturen en dan zijn wij de jury.

Nee even serieus, ook zonder kuur kan je wel mee doen aan de flex cup al zal je dan wel flink veel jaren moeten trainen en ook zeker onder begeleiding moeten zitten. Tevens sta je voor jezelf op de flex cup en wil jij niet kuren dan ga je natuurlijk niet kuren. Bedenk wel dat de andere dames die meedoen en wel kuren een veel grotere kans hebben een hogere prijs in de wacht te slepen.

Je kan altijd een poging wagen en zie je dat zij veel beter zijn, ach dan probeer je het over een jaar of 2 weer toch? á la naturel natuurlijk, succes!

Comment

He ja ik wacht zo ie zo tot volgend jaar dat is wat zeker is

En nee voor mij is het zeker niet belangrijk om een prijs binnen te halen , voor mij is het belangrijk om eens op het podium te mogen staan en trots te zijn met wat ik GEB gehaald en hoe ik er uit zie.
                        Ben wel van mening het kan altijd beter mooier en groter, maar ik moet zelf trots kunnen zijn en dat is het belangrijkste.
                        en idd kom ik er volgend jaar niet dan dat jaar er op en anders nog een jaar later.
                        Maar een ding is zeker ik kom er ooit te staan zonder enig gebruik.

Comment

Mooie mindset
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X