Hallo allemaal!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allemaal!

Hallo allemaal!

Op aanraden van Gus aangemeld op dit forum. Ik ben dus Majesticbeats, 19 jaar en train vanaf mijn 16e. Ben niet zo goed in het schrijven van biografieen want ik vergeet altijd dingen haha. Dus als er nog vragen zijn na mijn verhaal kun je ze altijd stellen. Zal ook wel een lang verhaal zijn

Het begin: aankloten ( januari 2010)
    Toen ik net 16 was schreef ik me samen met een vriendin in bij de Fit4Free, hartstikke leuk giegelen om de kleerkasten en 20 kilo samenknijpen op de hipabductor. Barbells? Ik bleef wel uit de buurt. Als meisje krijg je natuurlijk veel aandacht in een sportschool en vooral in zo'n goedkope gym. Ik kreeg dus ook al snel adviezen van hoe ik het beste kon trainen en maakte kennis met bodybuilding fora.

Powerliftchick-lichaam ( Juli 2012)
    Trainde op een gegeven moment dus wel serieus...met voeding hield ik me alleen niet zoveel bezig, met als resultaat dat ik een beetje een powerliftchick-lichaam kreeg. Wel de spieren maar totaal niet droog. Was rond de 82 kg, 1,66 30 % bf zoiets schat ik, want ik was ook helemaal niet bezig met mijn vetpercentage/stats. Ik trainde naast de Fit4Free ook nog bij een MMA-gym en een hardcore-gym om de hoek. Op mijn 18e kreeg ik een relatie en ging daardoor steeds minder trainen, kreeg een schouderblessure door MMA en gaf er de brui aan. Voorheen in die 2 jaren dat ik al trainde eigenlijk nooit langer dan een week niet getraind was dus wel even een acute actie.

Negen maanden eruit

In de 9 maanden dat ik niet trainde ontzettend veel uit eten geweest....was op mijn zwaarst 84kg, 34%, 1,70. Zat niet lekker in mijn vel, slechte huid alles.

Beastmodus ( maart 2013)

Had mezelf na die 9 maanden ingeschreven bij dezelfde sportschool als mijn schoonzus ( vrouw van broer) om weer te gaan trainen. Wist niet eens meer hoe ik moest deadliften of squatten ;(.
    Kreeg gelukkig veel hulp van mensen in de sportschool en was al snel weer aan het trainen als voorheen, maar ook met een goed eetschema. Wilde namelijk ook afvallen voor mijn grote droom; werken bij Defensie. Trainde 6 keer per week waarvan 3 keer hardlopen en 3 keer fullbody schema met grotendeels free weights. Ook ging ik serieuzer de compounds doen. Ging van 84kg, 34% @ 1,70 naar 77kg, met 25%. DL 90 kg ( max), SQ 85, BP 52,5 C&J-MP beide 42,5

Nu ( September 2013)

1 augustus helaas een zweepslag opgelopen tijdens het hardlopen (afdalen van een heuvel). Twee weken niets kunnen doen (lopen naar de sportschool was hel) en na die 2 weken eerst alleen upperbody. Nu ben ik rustig weer alles aan het oppakken...SQ: 55 kg, DL: 60 kg, BP: 40, C&J en MP: 25. Cardio heb ik nog steeds moeite mee en ondanks dat ik het niet heb kunnen doen maar toch is mijn vp gedaald, te danken denk ik aan betere voeding. Mijn stats zijn nu: 76 kg met 23,5% bf nog steeds 1,70.

Eetschema

8.00 150 gr kwark met bosbessen, goji bessen, chia zaad/ havermout met biologische honing

10.00 25 gram notenmix( rauw en ongezouten)

12.00 salade met tonijn/ (gerookte) kip)

15:00 3 rijstwafels met boter en kipfilet, stuk fruit

18.00/19.00 200 gr gegrilde kip/vis met veel groente

-Trainen

22.00 150 gram kwark

Water en thee over heel de dag.

Trainschema

Train nu weer volgens een splitschema aangezien ik geen aparte cardiodagen kan inlassen nu

Dag 1: Benen+Schouders

Low bar squat
    Stiffed Leg Deadlift
    Leg extension
    Leg curl
    Calf raises

OHP
    MP/ C&J
    Upright rows ( met kabels/barbell)
    Seated rear delt raise

Dag 2:Borst+Triceps

Push ups ( wide/small) 30, 20, 15, 10
    Bench press
    Inclined dumbell bench press
    Cable flyes

Bench dips ( 20, 20, 12( 5 kg) 8 (10 kg)
    Kick backs
    Standing dumbell tricep extension
    Tricep pushdown

Dag 3: Rug+Biceps

Deadlift
    Bent over row
    Lat pull down
    Assisted Pull ups/Chin ups

EZ barbell curl
    Hammer curls
    Concentration curls
    Flexed arm hang ( zo lang mogelijk volhouden)

Dag 4/5/6 zijn hetzelfde als dag 1/2/3

Na elke training 25 minuten lichte cardio

Voor:

Na:

Meer foto's staan hier:

MajesticBeats's BodySpace - Bodybuilding.com

Mooi stukje dat je hebt geschreven. Welkom hiero Je hebt al mooie resultaten geboekt qua vetpercentage en kracht. Qua voeding is het misschien handig voor jezelf om dat in het excel-bestand van deze pagina in te vullen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Leuk stuk! Welkom op dit forum.
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Niet goed in het schrijven van biografieën, zegt ze dan :') Welkom.
        Ik doe een gok

Comment

Welkom!

Tot nu toe een hele goede progressie.
          Ga vooral zo door
          1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
          Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Welkom!

Wel leuk weer een vrouw erbij op het forum.
            Advies zal je dus genoeg krijgen

Qua gewichten dl/bp/squat zat je erg goed, zal je snel weer op zitten .

Succes!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

nice ook dat je MMA hebt gedaan en bij defensie wilt. Lukt vast wel, denk ik zo. Maar dat je niet dood neervalt met die voeding, het lijkt zo weinig :O Anyways leuk dat je op dit forum zit, ben zelf net begonnen en het geeft inspiratie om andere vrouwen te zien die resultaten boeken Succes!

Comment

welkom en een leuke duidelijke introductie, alleen dat eten damn, dat je daar op kan leven en trainen

mooie progressie, keep up the good work.. suc6 met het behalen van je doelen.
                Last edited by jobr; 16-09-2013, 09:16.
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Welkom!
                  I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by Gus View Post
                    Mooi stukje dat je hebt geschreven. Welkom hiero Je hebt al mooie resultaten geboekt qua vetpercentage en kracht. Qua voeding is het misschien handig voor jezelf om dat in het excel-bestand van deze pagina in te vullen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
                    Dankjewel ..Ik heb mijn macro's over dit schema wel eerder uitgerekend en kwam uit op 1400. Veel te weinig dus.

Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Leuk stuk! Welkom op dit forum.
                    Dankjewel

Originally posted by Pren View Post
                    Niet goed in het schrijven van biografieën, zegt ze dan :') Welkom.
                    Ja hahah was er ook wel een tijdje mee bezig, nog nooit eerder zo'n stuk geschreven.

Originally posted by Chrizzlybear View Post
                    Welkom!

Tot nu toe een hele goede progressie.
                    Ga vooral zo door
                    Dankje!

Originally posted by rainman View Post
                    Welkom!

Wel leuk weer een vrouw erbij op het forum.
                    Advies zal je dus genoeg krijgen

Qua gewichten dl/bp/squat zat je erg goed, zal je snel weer op zitten .

Succes!
                    Dat denk ik ook wel als het aan mijn muscle memory ligt. Helaas gaat het herstel van mijn kuit met ups en downs waardoor ik soms gewoon echt teveel last heb met het liften en soms helemaal niet.

Originally posted by Tasjaah View Post
                    nice ook dat je MMA hebt gedaan en bij defensie wilt. Lukt vast wel, denk ik zo. Maar dat je niet dood neervalt met die voeding, het lijkt zo weinig :O Anyways leuk dat je op dit forum zit, ben zelf net begonnen en het geeft inspiratie om andere vrouwen te zien die resultaten boeken Succes!
                    Dankjewel! Moet wel eerlijk zeggen dat MMA er nu even niet inzit, ook erg blessuregevoelig en dat kan ik er niet bij hebben tijdens de selecties. Hopelijk kom ik daar aan de bak..even prinsjesdag afwachten he qua bezuinigingen. Hou jij ook een log bij? Lijkt me interessant om te lezen.
                    Over mijn eetschema; Ik eet te weinig ja maar wilde het liefst neerzetten wat ik nou eigenlijk eet en niet wat ik wens te eten zodat jullie een beetje een goed beeld kunnen vormen over mijn train en eetwijze en daar misschien feedback op kunnen geven.

Originally posted by jobr View Post
                    welkom en een leuke duidelijke introductie, alleen dat eten damn, dat je daar op kan leven en trainen

mooie progressie, keep up the good work.. suc6 met het behalen van je doelen.
                    Originally posted by leandero10 View Post
                    Welkom!
                    Thanks !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X